Tanım: Nereden başlanılabilir ki denilen durumdur.
Siyasetçiler,
--spoiler--
laiklik bu değildir. Bu kişileri üniversiteye sokarsan, bunlar liseye girmeye çalışırlarsa o zaman ne diyeceksin.
--spoiler--
ağzı olan, yoldan geçen, sözde laik bir birey.
--spoiler--
Üniversite özgürlüktür. Özgürlüğü tatmak istiyorsa neden türbanını çıkarmıyor. Türbanla okumak istiyorsa gitsin arabistan da okusun.*--spoiler--
Kimileri karşı, kimileri türban üniversiteler de olsun, kimileri felsefi, yıllardır yazıldı, çizildi tartışıldı sonuca varılamadı. * Mutasyona uğramış kişiler bir takım baskılar ve özentilerin getirmiş olduğu tahrikler sonucu böyle bir hassas konuyu kendi akıllarınca eleştiri ve cümle alemin ağzına sakız olmuş.
gerekliliği kişiye göre değişen tartışmadır. öyle türban deyip geçmeyin. bu sorun çözüldüğünde; kişi bşına düşen milli gelir artacak, her birey insanca yaşayabilecek, işsizlik sorunu çözülecek, sağlık sektörü sağlıklı bir hale gelecek, adalet sistemi tıkır tıkır işleyecek ve bütün kanunlar güncellenecek, yolszukluklar takip altına alınacak ve kim olursa olsun gözünün yaşına bakılmayacak, insanlar artık soğuktan ve açlıktan ölmeyecek, eğitim sistemi gerçekten eğitici bir hale gelecek, üniversiteler ve yök sorunu tamamen çözülecek, insanalr özgürce düşüncelerini söyleyebilecek, yurtdışında da eski saygınlığımızı tekrar kazanacağız.
işte tüm bunların çözülmesi türban ile mümkün gençler, yoksa hangi dangalak işi gücü bırakıp bununla uğraşır?
gereksiz olan türbanın ta kendisidir.kadinin saç telinden bile tahrik olan insanoğlunun kadından korktuğu icin kadini toplumdan ayırma uğraşının tartışma şeklidir.
gereksiz olanın,bu konuda hükmünü sürdüren yasaktır diye düzeltilmesi ehven olan konu başlığı.
birşeyin gereksiz olduğunu iddia edenler,o konuyla ilgili tuzu kuru olanlardır.mesela,aç gezen biri için karın doyurmak çok önemli,hatta hayati bir mesele iken,hayatında açlık nedir bilmeyen biri için "ülkedeki açlık"sorunu gereksiz olabilir.aynı şekilde,tesettürlü bir şekilde okullara,kamusal alan diye tabir edilen yerlere giremeyen insanların varlığı,bu konuda duyarlılık ya da sorumluluk taşımayan eşhas tarafından geresiz olarak adlandırılabilir.
bu sorunu çözmenin en iyi yolu,empati yoluyla olsa gerektir,bir insanın,hem de kahir ekseriyeti Müslüman olan bir milletin ferdinin,Dini gerekliliğini yerine getirmekten menedilmesinin yanlışlığı bir tarafa,bu meseleye gereksiz bir tartışma olarak bakılmasının haksızlık olduğu da ortadadır.