genelde filmin karizma başrol oyuncularından birisidir. kendisi genelde partiyi en umursamayan adam olur. sanki oraya zorla getirilmiş gibidir. parti anında sıkılır ve elinde bir kadeh içki ile terasa çıkar. tabi klişe olarak ona kur yapan bayanda hemen damlar yanına. kadehlerini tokuştururlar. adam, muhabbette verdiği karizma cevaplarla kadını kendine daha çok bağlar. allah işi karışmazsa, bir aksiyon olmazsa gece deprem kaçınılmazdır.
ayrıca o gece sevişmese bile başına bir aksiyon gelecek adamdır. ya partiyi basarlar ya dışarda bir olay olmuştur ve terasta tam kızla işi pişirirken onu bırakıp olaya gitmek zorunda kalır.
(bkz: amerikan film klişeleri)
bu bir tonga yöntemidir. elinde sek viskisiyle çıkar. arkasından da birisi gelir. gelenler genellikle filmin en tatlı kızları olur. filmin sonunda yada o akşam o kızla yatılması makbuldur. parampapapapa biu biu denendi ama sonuç sıfır. çünkü annenin balkona koyduğu soğan çuvalı herşeyi mahveden cisim olarak role girdi son dakika da.
yönetmene biraz sonra yaşanacak romantik sahne için geniş kadraj sunmasından kaynaklanan kurgusal devinimdir. 3*2*1 kayıt! bolca kısa film tecrubelerimden yola çıktım kandırıyorlar bizi.
partideki kafası çalışan tek adamdır. illa ki oraya bir veya birden fazla kadında çıkacak belli yani. olmadı diyelim en kötü ihtimal terastan aşağı çövdürürsün milletin üzerine neşen yerine gelir..