Gerçekçi olmayan kavga sahneleri. Ortalama 100 kiloluk adamlar bütün gücü ile birbirinin yüzüne yumruk atıyor adam bayilmadigi gibi bu iyidi vs diyerek espri yapıyor.
süper kahraman olmayan karakterlerin '' kötü adamları '' kendi çaplarında eğlenerek dövmesi. arkadaş siz nesiniz ? alt tarafı karate vb şeyler biliyorsun döveceksen adam gibi döv. '' hııııh ben bunu götümle yaparım. önceki yumruk muydu ? al bak bu da tekme'' halleri, döverken sırıtmalar falan. karşındakiyle dalga geçmeler. karşı taraf vıaaaaa hödöööö flan diye canavar gibi geliyor bu mal sırıtıyor. iki kişilerse hemen partner olup birbirinden destek almalar bacak arasından geçmeler. dans eder gibi adam dövmeler falan.
bırakın olm artık şu sahneler.
oysa ip man usta öyle mi ?? gayet ciddi ve gerçekçi dövüyor. adamın dibi çünkü.
bir diğer gıcık olduğum sahne.
iyi adam kötü adamı yakalar fakat işini orada hemencecik bitirmez kötü adama bir silah verir ve kendi kendini öldürmesini ister.
+ silahta tek kurşun var John bari ölürken onurunla öl.
iyi adam arkasını döner tam gitmek üzereyken kötü adam kendini vurmaktan vazgeçer ve silahı iyi adama doğru doğrultur. iyi adamda az orospu çocuğu değildir yani bir yandan da onu keser. kötü adam tam ateş edecekken iyi adam ona doğru hızlıca döner ve bam bam bam bam leşini oraya seriverir.
sık ulan orada işte ne artislik yapıyorsun. kafaya göre racon koymalar falan.
bu ve benzeri kodumun sahneleri yeşilçam, holywood, bolywood bilmem ne wood her ülkede çekilmiştir neredeyse.
taksiciye para uzatıp arkasına bile bakmadan inmeleri. ulan parayı sokakta mı buluyorsun? alsana para üstünü?
aynı hareketi restoranda da yapıyorlar gıcık oluyorum. bir de en değerli eşyalarını kaybeden adam rahatlığı var ki uyuzluğun dibi. adam eve geliyor evde patlama olmuş, bütün eşyaları anıları gitmiş. bizimki üç saniye suratını ekşitip espriyle devam ediyor. ulan benim başıma gelse altı ay hönkürerek ağlarım.
Iyi ve salak karakterin diğer karakterlerin konuşmasının gizlice dinlerken en saçma ve yanlış anlayacağı yere denk gelmesi ve kesinlikle devamını dinlememesi. La bi dur bi hepsini dinle hemen roller hemen tripler
Sevişme sahneleri. Porno izlemek istesem porno izlerdim.
Alttan gelen gereksiz gülme efekleri
"izleyici GÜL BU BiR EMiRDiR" der gibi kitleyi aptal yerine koyuyor.
Adamın tam kafasına sıkıcakken o göz göze geliş anı ve kafaya sıkmanın +5 uzatmalara gitmesi. Türk halkında vur ulan olum vursana diye televizyona serzenişinin kaynağıdır.
zorunluymuş gibi az da olsa hemen hemen her filme konulan sevişme sahneleridir.
arkadaş bourne* gibi hiç seks düşünülmeyecek bir filmde bile kaşla göz arasında sıkıştırmışlar bir sahne. tamam anladık ateşle barut olayı, insan ilişkileri, cinsel ihtiyaçlar cart curt. ulan biz de eşek değiliz, bırak da herifin karıya çakma ihtimali kafamızı kurcalasın. yok illa sevişecekler, çekeceğiz yani o sahneyi.
mesela yeşil yol gibi müthiş bir film, her şey on numara psikolojimiz darmadağın olmuş, ama bir anda tom amcanın karısına çıkarmadan beş attığı sahneyle baş başa kalıyoruz.
vay amk, eleman idam mahkumu, son derece duygusal, mekan pis bir idam evi, ama film tom amcanın prostatından yürüyor. gibi.
Tehlike anında grupla kalıp sağlıklı bir planla tehlikeyi can kaybı yaşamadan bertaraf edebilecek nitelikte cevval karakterin "siz kaçın ben onu oyalarım" repliğinden 2saniye sonra zırt diye hiçbirşey yapamadan mefta olması klişesi beni benden alıyor.
iki kişi ve bir silahtan oluşan, iki kişinin birbirine Köpek gibi kenetlendiği, birinin diğerinin elindeki silahı almaya çalıştığı, bu sırada o silahın patladığı ve "bakalım bu silah bu iki maldan hangisini vurdu, azzz sonra" havası katan sikik sahnenin dahil olduğu sahneler silsiledidir.
Arabanın olay mahalline uzakta bırakılması. Binaya gireceksin veya köprü altında veya konteyner limanında biriyle buluşacaksın, arabayı niye 100 metre geride bırakırsın, Bi saldırı olduğunda 10 dakika arabaya ulaşmaya çalış ondan sonra.
rahatsız eden sahnelerdir.
oğlum bu Filmlerde yolun ortasına parkedilen arabalardan bi ben mi rahatsız oluyorum lan? içimde durduramadığım bir değnekçi var amk.