serdar ortaç klasiği.
ne demiştik? behzat ç. bir ankara polisiyesi, serdarorta ç. bir bünye meselesi.
bünyem sadece nakaratı ellemeye müsait. şarkının adı madem elimle, o zaman ellemek hakkımız.
gelelim şarkımıza: elimle!
elimle açtım kalbi: arkadaş muhtemelen kardiyolog olma yolunda ilerlemekte. açık kalp ameliyatını nasıl sözlere dökerim demiş ve sonuç ortada.
elimle çizdim aşk: evet şarkılarda düşük cümlelere çokça rastlıyoruz ama bu kadarı fazla.
bu yaz bütün aşklar erdi: daha yaz gelmedi bi kere! kim nereye eriyor hem? ermek ne demek? aşk nasıl erebilir?
senin yine kalbin taş: senin de beynin boş.
neyseki müzik güzel. o da kesin serdar oğlumuza ait değildir. şarkıya müziği güzel diye dayanabiliyoruz, sonra bi bakıyoruz bu anlamsız sözler dilimize dolanmış. bi git hayatımızdan. lütfen.
100 km. öteden bile serdar ortaç'a ait olduğunu anlayabileceğin bir serdar ortaç şarkısı. şarkılarının en büyük özelliği de bir tek kendisinin söyleyebilmesi ve ilk dinlemede ezberlenmesi. elimle söylüyorum ben de bu şarkıyı, ağzımla söylemeyi beceremedim!... bir serdar ortaç yeteneği yok ben de tabi!...
......
......yaradan seni benim elime
günah işleme diye verdi...
Sözleri serdar ortaç'a, müziği ise dudu aharon'a ait şarkıdır. yabancı beste üzeri yazılan sözlerle çıkan şarkıların sayısı oldukça fazla olan dönemlerden birini yaşıyoruz.
"yine ne sıçmış ?" diye merak etmeden duramadığım için kendimi zorlayarak ve bütün pencereleri sıkı sıkıya kapatarak 35 saniye dinlediğim bir o klasiği. buradan kendisine mümkünse bi daha kulağıma yaklaşma elimlen gonuş diyorum
önemli not; aranızda kiralık katil olan varsa bana ulaşsın varım yoğum onundur.