dövme yaptırmanın günah olması

entry43 galeri2
    43.
  1. islam dininin sahih hadislerine göre müminlerin dövme yaptırması, Allah ve Muhammed tarafından kesin bir dille yasaklanmıştır. Hadisler, islam'ın Kuran'dan sonra gelen ikincil kaynağıdır ve Muhammed Peygamber'in sözüdür. Tatlısu Müslümanları, işte dininizin gerçek yüzü bu. "bize Kur'an yeter" ve "hadis inkarcılığı" saçma sapan ve absürt bir iddiadır dolayısıyla islam'a göre Ahzab 36'da "Allah ve peygamber bir işe hüküm verdiği zaman müminler onun üstüne söz söyleyemez." islam'da yazılanlar açık ve nettir daha neyin inkarını yapıyorsunuz?
    ilgili linkler:
    1) https://bedirhaber.com/is...-konusundaki-hukmu-nedir/
    2) https://yeniakit.com.tr/a...irmanin-islama-gore-hukmu
    3) https://islamveihsan.com/...yaptirmak-caiz-midir.html
    4) https://darusselam.com/fi.../dovme-yaptirmak.html/amp
    5) https://haksozhaber.net/s...k-belirtisidir-32623h.htm
    ilgili fotoğraflar:
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2307108/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2307109/+
    0 ...
  2. 11.
  3. tatli su islam alimleri(!) dovmeye cevaz versede dinimizde bu yasaktir.
    kaynak: bedene dövme yapana da, yaptırana da
    Allah lânet etsin!" [Buhârî, Libas 86, Tıbb
    36; Müslim, Libas 119, (2124); Nesâî, Zinet
    25, (8, 148).
    0 ...
  4. 10.
  5. terleyen yerin su geçirmemesi gibi bir mantık ne bilim, ne de dinen kabul edilemez, bunlar kulaktan dolma dede teorileri olduğundan önemsenmemesi gerekir, lakin kendini güzelleştirme bağlamında bakarsak; epilasyon, kulak delme, silikon, botoks, estetik (burundan sadece kemik almak buna dahil değildir, ama kemik ya da et alındıktan sonra şunu biraz yukarı mı kaldırtsak derseniz o da günah) ve dövme de günah sayılmaktadır.
    0 ...
  6. 9.
  7. Dövme ile abdest alınabilir. Caiz olmamasının sebebi dövmenin yabancı kültürde olması ve bunu kabullenmemiz halinde yabancıların diger davranıslarını da benimsememiz ihtimalidir. dövme insana güzel bir görüntü katmasından dolayı ve insan vücuduna zararlı oldugundan yasaklanmıştır. Peygamberimiz dövme yaptıranları lanetlemiştir.
    1 ...
  8. 8.
  9. Günah olup olmamasi beni ve dövmelerimi ilgilendirmiyor.
    2 ...
  10. 5.
  11. Aslında doğru olup olmadığı fıkıh alanında çalışanları ilgilendiren bir konu olmakla birlikte Allaha inanan bir insanin kendini allahin yarattiklari su aciz kullara değilde direk allaha beğendirmeye çalışması gerekir.
    Bu mantıkla olaya bakıldığında vücudunu başkalarına aaa ne kadar çekici dedirtmek için boyatmaya değmez olduğu anlaşılır.
    0 ...
  12. 3.
  13. Abdest su geçirir kardeşim dövme üstüne. önemli olan derinin ıslanması. inanmıyosan nihat hatipoğlunun dövme açıklamasına bak. dövme abdest geçirir demiş adam var mı ötesi.
    0 ...
  14. 2.
  15. 4 tane dövmemle katıldığım önerme.
    abdest tutmuyoz biz.
    6 ...
  16. 1.
  17. katıldığım önerme. kesinlikle gençlerin böyle eğilimleri olmaktadır ancak abdest tutmadığı gerçeği de su götürmez bir gerçektir. dövme yaptırmak özgürlüktür elbette. ancak ben böyle bir şeyin doğru olduğunu düşünmüyorum. bu nedenle de dövme yapılmasına sıcak bakmıyorum.
    3 ...
  18. 34.
  19. dinin gereklerini yaşamayı öğrenelim de sıra dövmeye sonra gelir mümin kardeşlerim ayrıca "ahaha cenabet gezcen ömür boyu, cayır cayır da yanarsın" ne demek lan. iğneyi kendine...
    cübbeli reyizimiz diyor ki; gusülde sıkıntı yok ama dövme haram. kısa ve net.
    1 ...
  20. 33.
  21. Kendine güveni olmayan insanların dövme yaptırarak kendilerini değiştirme çabalarına ithafen haram olduğu ifade edilmiştir. Vücudun görülmeyen yerlerine yapılacak dövmelerin sakıncası olmadığı aynı şeyleri söyleyen merciler tarafından söylenmektedir. Lakin aynı yerde iki soru ortaya çıkar: 1-) müstehcen yerleri "dövmeciye" açmak 2-) sana verilen emanetle oynamak.
    0 ...
  22. 32.
  23. dovme yaptirmak gunah lakin rusvet, hirsizlik, ihaleye fesat karistirmak, tehdit vb...gunah olmadigi gibi tesvik edilerek daha da yapilmasi saglanmali.

    say say bitmez paraciklar icin makinalar, kutular ise kutsal emanetler hukmunde...
    1 ...
  24. 31.
  25. hurafemsi genelleme. Bi de günahkar olduğunu düşündüğün insana eksi vermek sana sevap kazandırmaz gibime geliyor ajan.
    2 ...
  26. 30.
  27. 29.
  28. Sıradan bir cümle. Çünkü sigara içmek, içki içmek hatta ve hatta midye yemenin bile haram olduğu söyleniyor.
    3 ...
  29. 28.
  30. doğru önermedir, mi acaba. cehennemde kavrulayım kaç tane dövmem var sayısını unuttum, nasıl günahtır bir günahtır ki sormayın gitsin.
    1 ...
  31. 27.
  32. mantıklı bir açıklaması olmayandır.

    bu günah, bu sevap.
    neden, nasıl bu kadar emin olunabiliyor?
    ki abdest geçmemesi olayı ayrı bir mantıksızlıktır.

    "sen dövme yaptırdın, günahkarsın!"

    he canım he, sen sorgulama ben günahkar olurum.
    1 ...
  33. 26.
  34. doğrudur.
    zira kalıcı dövmeler abdestin kabul olmamasına neden olur. dolaylı yoldan günahtır anlayacağınız.
    0 ...
  35. 25.
  36. 24.
  37. her zaman saçma olan din yine yapacağını yaptı.
    0 ...
  38. 23.
  39. dövmenin üzerinden kıl bile çıktığına göre abdestin ve suyun geçmemesi ihtimali olanaksızdır.
    1 ...
  40. 22.
  41. cahil uydurmasıdır. safsatadır.
    bilimsel açıdan yeterince açıklanmıştır. hayatında camiden ve iki üç kitaptan başka şey görmemiş hayatı o kitapları yorumlayarak geçmiş din hocalarına soracağınıza biraz bilimsel açıdan araştırın, okuyun anlarsınız, gerçeğe ulaşırsınız. zor değil. bir de özellikle (bkz: bitmediniz ulan) (bkz: klişe kurbanları)
    0 ...
  42. 21.
  43. kalıcı dövme günah değildir. günah diyen kişiler günahın gerekçesi olarak deri altına su girmediĞi için abdestin kabul olmaması ve hayat boyunca cenabet gezmesi GÖSTERiLiR.. ama yanlıştır. kalıcı dövme deri gözeneklerini kapatmaz. öyle olsaydı kıl çıkmazdı o bölgede. su derinin altına iner bu yüzden. asıl geçici dövmeler abdesti engeller. çünkü deri üzerindedir gözenekleri kapatmıştır. gerçek budur.
    0 ...
  44. 20.
  45. konu ile alakalı "yok ebenin amı ali sami" diye yazmaya kalkılsa,
    a- "küfür" diye silinir.

    b- "entry-başlık" uyumsuzluğu diye algılama zorluğu çeken insan yorumu yapılır.

    en iyisi bu konuya "nah" diye el hareketi ile cevap verilir.
    1 ...
  46. 19.
  47. Günahtır çünkü vucudu değistirmek için bir dış etkendir. Ve de acı çektirir kimseye. Ancak abdest geçer.
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük