ya sallayın modernistlerin alayı böyle, kuran'a güvenmiyorlar, çünkü onlarda biliyor çoğu ayetin tanrı kelamı olamayacağını ve kuran'ı bilimsel verilerle doğrulamaya çalışıyorlar, yani ona gönülden inanmıyorsan inanma kerdeşim. bir müslümanın en büyük ahmaklığı aynı zamanda en büyük günahı kuran'ın gerçekliğini ispatlamaya çalışmaktır.
amk bunların anlatıkları şeylerin misli hinduzim'de veda'larda geçiyor git o zman hindu ol, zaten kuran'da mucize diye sattığınız şeylerin alayıda, tevrat'tan arak.
lan size ne din öğreteceğiz, dogmatik herifler, ne desek mutlaka bir din bağlamı yaratacaksınız zaten, dinle kafayı bozmuşsunuz, sorgulama yok, tarih bilgisi yok, dünyanın semasını kandillerle süsledikten derken mesela, süpernovalardan ve karadeliklerden bahsediyor değil mi.
islamın sorunlu yüzlerce ayetinin bir tanesine cevap veremez, gelmiş ordan burdan duyduklarıyla kurandan bilim çıkarmaya çalışıyor, kardeş inanmıyor insanlar senin dinine, sen önce aise,zeyd'ın karısı,kadının dövülmesi,düz dünya,kutuplar yok mesela, bunlara cevap ver bırak kuran'dan bilim çıkarmaya çalışmayı.
zamanın dairesel olduğunu ispatla diyorum. bisiklet çarkını bir tur çevirdim yazdığın entryi gösteriyorsun.
bu mu bilimsel ispat?
bisiklet çarkı = zaman
deveran = zaman diyorsun yani. ve boylece zamanın dairesel yapıda olduğu bilimsel olarak ispatlanmış oldu.
puhahaha. peki.
ey bilim dünyası, yeni aynştaynı selamlayın.
yani daireselden kastınız daire şeklinde mi? periyot, mesela pandemi periyodu yani pandemi dönemi. çağ, mesela osmanlı çağı gibi. bunların islam'la doğrudan bir alakası var mı anlayamadım. *
yetmez. bilimsel ispat olmadığı sürece yazdıkların bir ateiste bir anlam ifade etmiyor.
diyelim ki yazdıkların kuranın zamanın dairesel olduğunu iddia ettiğini doğruluyor olsun(bu tartışmaya girmem). ateist dediğin kişi kuranı doğru kabul etmiyor ki. o yüzden zamanın dairesel olduğu bilimsel olarak ispat edilmediği sürece yazdıklarının bir önemi yok.
senin yaptığın ölümden sonraki hayata inanmayan kişiye cehennem azabını anlatmakla aynı şey.