bana göre ikisi de aynı. bir türlü şarkıcı olmaktan daha ötesine gidemediler. biri şarkı söyleyemez, diğeri kendini Tarkan'dan üstün görüp onu beğenmiyor.
görülebilecek en doğru ama aynı olan karşılaştırmalardan biri.
demet akalın, barok dönemini 21.yy'a o kadar usta bir şekilde adapte etmiştir ki (bkz: çalkala), her eserinde kendimizi viyana'nın, paris'in sokaklarında hissetmemiz işten bile değildir.
hande yener'in eserlerinin her birinde ise, skolastik düşünceye baş kaldırışın ruhunu hissederiz. hücrelerimize kadar. bireyin özgürlüğünün sembolüdür adeta, onun yazdığı her bir nota. (bkz: ya ya ya)
kavgalı olan iki ünlü popçunun karşılaştırmasıdır.
bence ikisi de birbirinden itici. hande yener görüntü olarak, demet akalın daha çok karakter olarak itici bir tip.
hande yener'in sesi demet akalın'a göre daha sağlam sayılır. ilk başlarda apayrı albümü gibi demet akalın'dan daha sağlam işler yapmıştır. son zamanlarda yaptığı şarkılar demet akalın'ın şarkılarından bile kötüdür.
ikisi de akp yanlısıdır.
ben şahsen elissa, nancy ajram, myriam fares gibi lübnanlı şarkıcıların ikisinden daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
demet akalın'ın makyajlı haliyle alacağı versustur. hande yener'i oldum olası çirkin bulmuşumdur zaten. şimdi ya kardeşim sen sanatçı kişiliklerini karşılaştır diyeceksin. diyeceksin de ortada sanatsal bir ürün yok. pop zırvalıkları işte. ben güzelliğe bakarım.
dördünü de toplasan bir adam etmez orası ayrı ama hande yener içlerinden en kolay ayrılabilecek kişidir. zira imajı evet kötüdür, fakat populer olmak için bu tarz şarkılara kendisinin katlanmak zorunda olduğunu düşünüyorum. yoksa gerçekten iyi bir sanatçı ruhu var. özel yaşantısına bir şey diyemem.
Rock, rap vs gibi birçok müzik dalında ülkece geliştiğimiz şu dönemde, Türk pop'unun yıllarca yerinde saymasından ziyade gerilemesinin sebepleri olan iki hatunun kıyaslanmasıdır.