zencilere, siyahlara karşı olduğumuzdan falan değil tamamiyle bazı hareketlerine sinir olduğumuzdan dolayı dayaklıktır. örneğin şu her zencide bulunan artistlik egosunun yol açtığı hareketler vardır, baş diktir, vücud sürekli sallanır, eller s.kinnin çevresindedir ve sürekli bir sen benim kim olduğumu biliyormusun duruşu vardır, tam dayaklıktır. sonra zenci sevinmesi denen bir durumda vardır, bu o kadar abartılı bir sevinmedir ki yerler dövülür, zıplanır hoplanır, garip garip sesler çıkartılır, buda tam dayaklık bir harekettir. son olarakta zencilerle düet yapılan şarkıların kliplerinde zencilerin söylediği 15 saniyelik kısımda zenci sanki şarkının, klibin sahibi gibi araya girer ve yapmadığı şaklabanlık kalmaz..daha böyle bir sürü örnek vardır.
senin sorunun ne biliyormusun dostum, o koca kafanın kıçından büyük olması
annen o kadar şişmandı ki, seviştikten sonra yataktan inmem için üzerinde 2 tur atmam gerekiyordu
toz ol pislik
seni pislik
ve filmlerde akılda kalan sözleri
tanrı aşkına heyyy bana bunu yapma ahbap
büyükannem bile senden daha hızlı adamım
kaldır o koca kıçını arabamdan dostum.
Barış manço'nun el salla el salla, kol salla kol salla, sağ gösterip sol salla şarkısında arka fonda oynatılası tiplerdir.
Nerelere girdiği belli olmayan o el hareketleri ve meşhur sözleri yok mu..
-Hey adamım senin derdin ne?!?
ve aynı zamanda kompileksli küfürleri..
-Seni pislik!
-Lanet olası beyaz kıçını çek şurdan!
-Kıç surat!
-Kıçsınız, kıçlar, kıç kalacaklar!
(bkz: kıç fetişli olmaları)