dark souls 3

entry11 galeri1 video3
    11.
  1. aslında bu oyun zor filan değil. hangi zırhın, silahın veya kalkanın hangi bosslarda, yaratıklarda daha etkili olduğunu öğrenirseniz oyun çok kolay. ama oyun size bunu bilerek öğretmiyor. ondan sonrada milletin bu oyuna 'çok zor' demesi bu sebepten dolayı. ama bu oyunun öyle sinir bozucu öyle iğrenç bir olayı var ki belki de hayatta oynadığım en iyi oyun olacakken bu b*ktan sebepten dolayı bu oyuna karşı hep bir ön yargım oldu. bu iğrenç olay ilk boss hariç geri kalan bütün bosslar da öldüğünüzde oyun sizi taa ebesinin örekesinde başlatıyor. belki de 10 dk da öldüreceğiniz boss u bu b*ktan olay yüzünden 2 saatte öldürebiliyorsunuz. boss a gidene kadar bosstan daha güçlü yaratıklarla cebellleşip canınızın g*t kadar kalması ayrı bir olay. o yüzden bu oyunu yaparken kim bunu düşündüyse kulağı çok çınlamıştır.
    0 ...
  2. 10.
  3. Oyun gibi oyun. Önceki oyunlara göre grafiksel evrim geçirmiş. Zorluk derecesi bana Önceki oyunlardan kolay geldi ama bu demek değil ki oyun kolay. Yine defalarca öleceksiniz. Boss tasarımları çok iyi. Düşmanın karşısında küçük hissettiriyor, ambiyansa giriyorsunuz. Hala şans vermediyseniz muhakkak şans verin bu oyuna. Daha oyunun başında sizi şu şarkı karşılıyor ki of diyorum. Oyunu açmadan gaza geldim yeminle.

    https://open.spotify.com/...&utm_source=copy-link
    0 ...
  4. 9.
  5. Dark Souls serisinin şu an için son oyunu. Her ne kadar From Software daha Dark Souls yapmak istemediğini belirtmiş olsa da ve teorik olarak hikaye bitmiş gibi olsa da Dark Souls 4'ün teorik olarak olabileceğini söylemekte fayda var.

    Dark Souls'un her oyunu ile aynı kaliteyi tutturabilmiş olması oldukça inanılmaz bana sorarsanız. Kimileri oyunların boss fightlarının zayıflığından dolayı bazılarını reddedebilir fakat onlar dahi piyasanın çok çok üzerinde kalitede olan oyunlar.

    Üçüncü oyun ile birlikte garip gelişmelere gittiğini de söylememiz lazım. Öncelikle estus sistemi. Mana barı oyunu ne kadar etkiliyor, açıkçası söylemem zor çünkü melee bir karakter ile bitirdim, ancak Ashen Estus Flask ile standart Estus arasında geçiş yapa yapa oynamak illa ki zorlayacaktır. Eskiden mana yerine spellerin stacklenmesi söz konusuydu.
    Aynı zamanda luck ile gelmiş olan Estus Flask yenilenme ihtimali de oyun için iyi mi kötü mü olduğuna hala karar veremediğim bir mekanik olmuş açıkçası. ilk iki oyunda böyle bir mekanik yoktu, doğru harcama yapmak konusunda oyun size ekstra ekstra misyon yüklüyordu, fakat burada aynı şey söz konusu değil. Biraz savruk oynamanızda bile biraz şanslıysanız estuslarınız yenilenebiliyor, bu da sizi daha agresif ve bir miktar dikkatsiz oynamaya itebiliyor.

    Bir diğer önemli değişiklik ve eski oyuncuların ciddi anlamda kafasını karıştırabilecek olan mekanik ise stagger olduğunuzdaki immunity durumları. Eski oyunlarda karakteriniz yerden ayağa kalkana kadar düşman saldırılarına karşı korumalı durumdaydı, hasar almıyordunuz. Fakat DS3 burada değişikliğe gidip karakterin kendisine gelmesini değil, belli süre geçmesi üzerine kurmuş mekaniğini. Bosslarda özellikle çok kafa karıştırdığını belirtmem gerekli.
    Yine yeni oyunun getirdiği bir diğer durum ise dexerity karakterlerine daha yoğun yer verilmiş olması. Artık oyunda düşman spamlemek çok daha kolay ve destekleyen çok ürün var. Ve aynı şekilde düşman dizaynlarına da bu yansımış. Mesela ana oyundaki Dancer Boss'unun combosu buna örnek, eski oyunlarda sopanızı yiyip yere yığılırdınız, fakat bu oyunda arka arkaya hasar alarak inanılmaz hasar alabiliyorsunuz ve ölüyorsunuz. Adaptation artık çok daha önemli ki adaptation komple yok edilip o statlar diğer statlara dağıtılmış. Artık adaptation vermenize gerek yok işin kısacası.

    Üçüncü oyun nerdeyse her yönde kendini ileriye taşımış olsa da bence estetik açıdan olan tercihte ilk iyi oyunun çeşitliliğini verebilmiş durumda değil. ilk oyunda misalen Sen's Fortress'ten çıktığınızda Anor Londo'ya gittiğinizde çevredeki inanılmaz değişimi ya da Blighttown, New Londo gibi kendi temasına sahip lokasyonlardaki değişim üçüncü oyunda yok. ikinci oyun da bu konuda inanılmaz başarılıydı fakat üçüncü oyun biraz da dizayn tercihinden ötürü biraz benzer hissiyatlara sahip bölgelerde geçiyor. Ancak aynı şeyi düşman çeşitliliği konusunda söylemek mümkün değil, geçmişten bugüne tüm üretmiş oldukları yaratıkları da kullanıp yenilerini de ekleyerek çok daha geniş ve zorlayıcı bir düşman çeşitliliğinde bulunmuşlar.

    Keyifli bir deneyim, sırasıyla denenmesi gerekiyor bana kalırsa, gelişimi görmek adına.
    0 ...
  6. 7.
  7. soulsborne serisinde en sevdiğim 1. ci mi 2. ci oyun mu olduğunu hala bulamadığım oyun. ayrıca nooblar için fazla zor. (bkz: bütün soulsborne u bitirdim) .
    0 ...
  8. 6.
  9. soulsborne serisinde en sevdiğim 1.ci mi 2.ci oyun mu olduğunu hala bulamadığım oyun.
    0 ...
  10. 5.
  11. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1060377/+
    harika bir oyun fakat ingilizceyken oynamak zor olcak. bakalım nasıl bişey.

    anasını sikdimin çocukları ilk bölüme boss koymuş.
    3 ...
  12. 4.
  13. sonunu getiremeyeceğimi ilk yarım saatte anladığım oyun. youtube da ben de oyun yayını adındaki kanalı takibe aldım şahsen. adamlar oyunu bitirmiş bile. helal olsundur. final de burada:
    0 ...
  14. 4.
  15. para lazım, para, paraaağ!!!
    0 ...
  16. 3.
  17. bloodborne'un gerisinde kalmış bir oyun değil aksine daha derin ve taktiksel bir oynanışa sahiptir.
    0 ...
  18. 2.
  19. 2. oyunun saçmalığından sonra 1. oyundaki özüne dönüş yapan serinin 3. oyunu.
    bazı yerler buram buram bloodborne koksada... ve bloodborne un çok daha gerisinde kalmış bir oyun olsa da, güzeldir.

    ilk 2 saati itibari ile oldukça güzeldi.
    devamını bitirince yazacağım.
    0 ...
  20. 1.
  21. Çıkışına çok kalmamış oyun. bloodborne'un old hunters dlc'sini yiyip bitirdiğim şu günlerde, çıkışının yaklaşmış olması çok iyi oldu. Hikaye unkindled ile birlikte yeni bir aşamaya ulaşacak ve belki de bu undead döngüsü tatlıya bağlanacaktır.

    Ölmeye de ağlamaya da hazırım! Artık gel be dark souls!
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük