yazdıkları okuduklarından farklı olan, ilk zamanlarda özentiyle başlayan konuşma şeklinin gitgide alışkanlık halini alması durumunda namaz kılarken ettiği duaları kendince uyarlamasıyla çarpılmaya kadar gidecek olan sonuç.*
(bkz: phismillahinrahmaneeerraheaaam)
fem dersanelerinin beşiktaş kadıköy ve taksim şubelerinin en üst katlarında sık sık karşılaşabileceğimiz durum.
gereksiz ayrıntı: bu esnada pantolonlarının diz kısımlarına çok dikkat ederler.
(bkz: çok ılımlı müslüman)
normal bi durumdur, hem tikidir hem muslumandir, ibadet eder.
ama bide soylesi de olabilir;
- kankaa!! teravihe sultanahmet'e akiyoz aksam.
+ tamamdir kankaa, ben hatunlari ariyom, cikista bi mevlut yapariz.
- okeyto*
agzını burnunu yamultan sanalımsı tikkylerin içinde bulundugu komıklıktır bir tikkynin namaz kılması. tontonlara, karadenizlilere, sarısınlara, hocalara onlarca fıkra yazılıp çizildi. kimse üzerine alınmadı, sarısınlar, temeller ben aptalmıyım diye ayaklanmadı, mizaca ayagındaki markalı pantolon, lüks yaşantı, kızlarla kolkola durumu eklenmemiştir zaten tikky müslüman değildir denmemiş namaz kıldırılmıştır üstelik. *
eğer hepsi aynı yerdeyseler görünüşleri açısından ordu sanılabilecek olaydır. çünkü hepsi aynıdır. bide namaz kılarken sürekli oralarını buralarını çekiştirirken, acaba arkadan nasıl gözüküyorum diye düşünürken duaları karıştıra bilirler. *
kurşunsuz benzindir. normalden pahalıdır. insanları kategorize etmek için can atan insanın bulunttan nem kapmasıdır. tiki, concon, ibne, lezbiyen, kıro, abazan, yandan yemiş olsa da sonuçta insandır. yaptığı her iş kendisinden sorulacaktır.
(bkz: hümanist gerzek) (bkz: hümanist lezbiyen) (bkz: hümanist hayvan) (bkz: hümanist olmayıp rol yapan tiki)
"kalıplarım, önyargılarım olmadan asla diyen insan modeli" nin cümlesidir. her şeyi herkesi sınıflıyoruz belki de adını bile bilmediğimiz kavramların içine sıkıştıırveriyoruz ya, bizim gözümüzde böyle ya, aksini iddia edemez kimse triplerimizden geçilmiyor ya. böyle tanımlamalar da yapmadan edemiyoruz. ne çok şaşırıyoruz ne çok yadırgıyoruz her şeyi bu kadar.
atalar son noktayı koymuş yine bir ata sözüyle. "parayla imanın kimde olduğu belli olmaz" mış.
gayet normal ve tartışmaya kapalı olan durumdur. tikky olmak nedir ki? ibadet etmeyi engelleyecek bir durum mudur? ya da tikkynin ibadeti, namaz kılması, oruç tutmasını eleştirme hakkını kim kendisinde buluyor? herkes kendi işine neden bakmıyor? ister kılar, ister kılmaz. sen de istersen kılarsın, istersen kılmazsın. tikky gelip de sana diyor mu "ya baboli sen niye namaz kılıyorsun?" diye. he diyorsa da o onun terbiyesizliği.