şöyle olması gerek idi: "bir ben biliyorum bir de allah biliyor." yok eğer böyle olmazsa yüklem ortak kullanılır ve şu anlam çıkar: " bir ben biliyor bir allah biliyor."
o nasıl 'yanıyooor' demektir? döşümüze vurmuş kadar oldun bülent. sana gelince tarkan, allah belanı vermesin ve yüreğine, duygularına, aklına sağlık. yardır bakalım.
bülent ersoy'un öyle bir allah deyişi var ki, en kral ateisti imana getirir, öyle bir şarkı bu. dinledikçe dinleyesi, içtikçe içesi gelir bu şarkıyı dinleyenin. imana gelen ateist içtikçe özüne döner yine.
türk sanat müziği aşığı bi adam olarak oldum olası bülent ersoy sevmedim, sevemedim. her şarkıyı bozar bir havası var bence. neyse...
ama bu şarkı, muhteşem olmuş. içilir, hem de ne içilir, ne efkarlar dağıtılır bu şarkı ile. tarkan'a ise diyecek söz yok. tarkan işte... iyi ki var...
"Özüne dön Tarkan" denilecek türde muhteşem bir şarkıdır. iki büyük ses şarkıyı bu derece üst düzey yaparken Tarkan'ın devreye girdiği kesitlerde ise eminim ki her dinleyene "Tarkan neden bunlardan kendi albümünde yok?" dedirtiyordur. Ama Bülent ablamızın o "Yanıyoooor" haykırışındaki titreşimler hepimizin içini hırpalamaya yetti.
müptelası olduğum parça. normalde öyle bülent ersoy dinleyicisi olmasam da, ki parça ilk çıktığında, hadi yazdan ajda pekkan ile tarkan ın düetini biliyoruz (bkz: yakar geçerim), o aklıma geldi, dedim kendi kendime '' la tarkan la, ajda pekkan pop yapıyorlar da, bülent ersoy ne alakadır?'' dedim; demez olaymışım. tabii o zaman tarkan ın her janrın altından rahatlıkla kalkabileceğini düşünemedim. mükemmel parça olmuş; hem bülent ersoy hem de tarkan açısından. rakı içerken, iki ya da üç arkadaşla dinlemek lazım bir de; aslında dinlememek lazım; rakıdan fazla çarpar adamı zira.
ilk defa şehit haberlerinin geldiği gece dinledim şarkıyı ağlayacaktım nerdeyse insanın yüreğine dokunabilme potansiyeli vardır. iki kaliteli sesten de beklenen böyle bir şarkıdır zaten. özel yaşamı kimseyi ilgilendirmez yaptıkları işlere bakın. kaliteliyse aferini alırlar.