üstadın putperest kesime verdiği ayarlardan bir tanesidir.
uyanın lan uyanın milleti beğenmeyenler millete kendi istediklerini zorla giydirdiler. hangi ülkede böyle bir sistem var. bu ne saçmalık sana ne isteyen istediğini giysin. modernleşmek adı altında kimi kime benzettiniz.
'üstat' eğer mustafa kemal'e hakaret etmiyorsa 'maymun şapka ve eldivenle insanlaşmaz' diyerek kendi insanını aşağılıyordur,he mi? yok yok 'üstat' darwincidir,bilimsel açıklama yapmıştır.**
özde değil şekilde ve sözde yapılan yeniliklere yönelik bir eleştiridir . kumar oynadığı için bir insan eleştirilemez . o zaman diğerine de ayyaş demek zorundasın . çünkü ikisinin de özel hayatı . aynı estetikte cevap vermeye çalışmayın. sizin gerçekten şair olanlarınız bile o estetik cevabı veremedi . şiirin tamamına bakmak lazım . bu şiiri beğenmiyorsanız ; ya ideolojisinin kölesi olmuş kör bir fanatiksiniz, ya da gerizekalısınız . çünkü çok daha yeteneksiz şairleri beğeniyorsunuz .
Yeniciligin insanlar arasinda yayilmasiyla kafiyeli musamere siiri yazan bunyenin "ne yapsam da tutulsam, ne yapsam da kalici olsam" cabalariyla once ateist olmasi ve yine beceremeyince "din allak kipak" diye varlik surdurme cabasindan sadece bir misra.
Ha icerigini sikiym, guzel bir anlatima sahip mi sahip, edebi sanatlari muhtesem sekilde kullanmis mi kullanmis... Lakiiinnn "nerden tarAf olsam da neye saldirsam" sairinden otesi olmayan nfk samimiyetsizligi butun bunlari ekarte ediyor.
karaktersiz, örtülü ödenek hırsızı, kumarbaz, kadın bacağı fetişisti, devletin okusun diye verdiği paraları paris'te alemlerde yiyen alçak köpek necip fazıl namussuzunun hezeyanıdır.
Kirli düşüncelerinizi edebiyatın elinden çekin lütfen. Eğer varsa bir fikriniz hakaret etmeden şiir yazarak dile getirebilirsiniz. Ama nerede sizde o kabiliyet.