hormonlarına sahip çıkamayıp orospuluk yapmış kimselerden kendisini korumak için bekarete önem veren adamdır.
yok bekarete önem vermeseydi ha evlendikten sonra ha önce, yine orospuluk yapsa karşısındaki kimseyi önemsememesi gerekirdi. bu deyüslüktür.
zaten adam olan biri, bakire değilim diyen bir varlığı kabul etmez. zinaya bulasmıs bir fahiseyi kabul edecek kadar ileri gitmesi aklı basında olan bir adam için mümkün değildir. ha asıktır, maldır yada adam değildir. bu durumlarda olağan sonuç doğar. ben bekaret aramam diyen zihniyet budur.
bu mağara adamı yakışıklı olsun bakalım o zaman ne yapacağınızı nasıl kapanacağınızı şaşırırsınız. az birazını gördüm öyle de tabi ben genelleme yapmıyorum.
sadece bekarete değil, başkasıyla öpüşmüş olması fikrine bile kafayı takan, gıcık olan adamdır. artık mağara adamı da değildir. böyle modern modern konuşmak kolay geliyor tabi, ama sevdin mi öyle olmuyor işte. saçının teli için öleceğin insanın senden önce başkasıyla yaşadıkları adamı yiyip bitiriyor. bir şey yapamıyorsun, bir şey de diyemiyorsun. en iyisi bir kadın çizeceksin, senden başka kimseler sevemeyecek.
bir de diğer açı var. kardeşim sen böyle konuşuyorsun da sen hiç mi yaşamadın bir şeyler başkasıyla diyenler olacaktır. başkasıyla bir şeyler yaşamış olmak, bu durumu zerre hafifletmiyor. uzaktan bakınca doğru. sen yaşamışsın, o da yaşamış olabilir. evet, çok mantıklı. ama o iki insandan biri sen, biri de aşkın olunca işin rengi değişiyor. iğrenç bir hal alıyor.
peki ya sonuç olarak ne yapılmalı? gelmişim 18 yaşına. bu saatten sonra birlikte olacağım kız ya kapalı mapalı bir şey olacak. eline erkek eli değmemişinden. ama onunla da benim işim yok. ilgilendiğim kesim de her türlü bir şey yaşamıştır. yatak meselesi olmasa da, evde baş başa kalmışlardır illaki. büyüdükçe bünye alışır herhalde. bu kadar adam evleniyor kardeşim. demek ki alışıyorlar. ya da ben başlıkta belirtildiği gibi mağara adamıyım. bakıp göreceğiz.
çocuğunun annesinin ;
başka adamların kucağında zıplamamasını, elin adamının yarrağıyla götünü dövdürmesini, elin adamının yarrağını gırtlağına kadar sokmamasını, çocuğunun bebekken emeceği memenin üstüne başka bi adamın boşalmış olmasını kabul etmeyen mağara adamıdır. candır.
burada kızlık zarı şöyle önemli değildir böyle önemli değildir diye atıp tutanların kız çocukları olduğunda takınacakları tavır merakla beklenmektedir. kız çocuğu olupta böyle yazanlar yarın kızınız size gelip baba ya da anne ben o değersiz zarı bugün erkek arkadaşıma verdim dediğinde ohh ohh ne iyi ettin kızım diyebilecekseniz konuşun.
insanların isteklerine düşüncelerine yaşamlarına bok atıp yaftalamak eğlencesinin ürünü.bir nevi;
" düşüncene saygı duyarım ama ağzına da sıçarım " belirtisi.