52.
canım başbakanımın istemediği gençlik tipinin bir yansıması.
ama bir yandan üç çocuk da yapmak lazım.
ben çözemedim bu işi.
53.
hülya avşarın sesi ve yorumu ile şarkı şarkılıktan çıkmış ve farklı bir boyut kazanmıştır, ezginin günlüğünü tek geçerim.
55.
jigoloya para vermek istemeyen bir hanımefendinin çırpınışıdır.
56.
yabana atılmaması gereken bir kadın hakikatı. kimse bunu yüzünüze söylemez tabii. behemehal anlamanız gerekir gençler.
tandır ateşte pişer, sözüyle de desteklenir. gözleri dört değil ondört açmak, kulakları dik tutmak gerekir. en ufak bir hışırtıda olaya girmek lazım.
sözün mecazi olduğunu da ekleyelim. mal mal yorum yapanlar görüyorum.
58.
Varsa verim adres dolsun merkez. Bosta kalmasin kimse kizmasin.
59.
yanan ablamızdır. davete icabet edecek abimize de bir yangın tüpü lazım, o da bu gece lazım.
60.
ya bu gece gel ya da gelir ecel.
62.
ertesi gun eski sevgilisi evlenecektir. ondan once davranmak istemistir.
ne fesatsiniz yahu.
63.
bir şarkı bu kadar müstehcenken, bu kadar naif nasıl olur? ilginç.
bu da sanırım ezginin günlüğü'nün başarısı.
'' yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar.
aşkın zamanı mı var?''
64.
söylerken ya da duyarken gram cinsellik uyandırıyorsa içinde.yaşamamayı dene.
67.
Rezillikler barındıran istek idir.
Yazıklar olsun erkekleri seks objesi olarak gören kadınlara.
68.
hem naifliği hem müstehcenliği içeren en enteresan şarkılardan. dinlerken tiksinmiyorsunuz. ezginin günlüğü farkı işte.
69.
Yokluğu bi şarkı ile tarif deseler aklıma gelecek ilk şarkıdır.
71.
Ateşi başına vurmuş açık sözlü kadın söylemidir. kendisini Tatmin edecek iddialı erkek istiyor.
(bkz: sıraya Geçin beyler )
73.
Hınzır bir edepsizlikle, sempatik olmayı başaran, gülümseten şarkıdır.
Bıçak kemiğe dayanmış şarkısıdır...
74.
Güzel bir hülya Avşar şarkısı.