şöyle ki, bir kısmı bakireliğin, önemsiz olduğunu, namusun bacak arasında aranmaması gerektiğini iddia eder.
yani önemli değildir onlar için, evleneceği kadının başkalarıyla yatıp kalkmış olması, başkalarının koynuna girmiş olması önemsizdir. bu anlamda, başkalarıyla yatmış kalkmış bir bayanı kabul edebilecek kadar geniş takılırlar. *
fakat, işin garip tarafı, sanki komplekslik bir durum varmış gibi, bunu dillerine pelesenk edip, namus bacak arasında aranmaz derler..namusu kimsenin bacak arasında aradığı yoktur belki, belki herkesin sorguladığı sizin midenizin kabul edilebilirlik oranıdır. her önüne gelenle yatan bir bayanı da ileride çocuklarının annesi yapabilir misin mesela? miden bulanmaz mı? kabul edebilir misin? aslında namusu bacak arasında aramayanların, niyetleri bellidir, onlar kendi çıkarlarını kadınlarla yatabilirliklerini yükseltmek için bu türküyü söyler dururlar. kendi çıkarları söz konusudur yani.
aslında kendileri de ilerde çocuklarının annesi olacak kadını bu tür bir kadın istemezler. işlerine gelince böyle derler, ama evleneceklerinde böyle düşünmezler. örneklerini gösterenler çok çevrede. hal böyle olunca, namus bacak arasında değildir deyip, herkesi buna inandırmaya çalışma çabaları da nafiledir. kendilerini yormasınlar. zaten gerçekten öyleyse kendilerini neden yorup, herkesi buuna inandırmaya çalışırlar ki? madem önemsiz şeyler bunlar, salla gitsin..
diğer taraftan, inançlı kimseler için, bu durum önemlidir. hatta namus meselesidir. zira, zina haramdır, dinen.
inançlı kimse için, zaten bakire olmayan bir bayan asla evlenmek için, söz konusu bile olamayacağından, böyle bir insan bakire olmayan insan modelini diline pelesenkte etmeyecektir. eğer bakire olmayan insna modelini sorgulayacaksa da, bunu kaldırabilirlik oranı nedeniyle sorgular. kabul edebilirliğini sorgular ki, inançlı bir insan için aile kutsaldır.
ahlak meseleleri önemlidir. saygınlık önemlidir.
zaten allah aşkına, onunla bununla yatan bir bayan hangi erkeğin gözünde normal olur, ben onu anlamıyorum?
k,mse blöf yapmasın bence, çıkarlarınızı, nefisinizi bir kenara koyun ve mantıklı düşünün, kim kaldırabilir onunla bununla yatan bir bayanı?
hanginiz, çocuklarının annesi yapmak ister?
sizin çağdaşlaşmak, uygarlaşmak dediğiniz şey bumudur? bilemedim bak şimdi..
afedersiniz ama çağdaşlığı bekareti önemsememek sanan geri zekalılardan daha değerliler gözümde. hem bekaret önemsizdir diyosun sonra da bekaret önemsemenin çağdışı olduğunu vurguluyosun. ben o beyni yerim. sırf bakire değilsin diye bekareti önemseyenler geri kafalı diyorsan sana gülerler ciğerim. siniri git başka bi yere boşalt. hem tedavisi de var biliyosun.
kimsenin karışmaması gereken yazardır. bazıları s.k.l.kten harabe olmuş, klitorisi köpek dili gibi sarkmış, ikinci el, kullanılmış ister bazıları da bakire ister ki en doğal hakkıdır.
-evet sayın seyirciler bugün bakirelik önemlimi değilmi bu konudaki görüşlerini alacağız sözlük ahalisinin. her iki tarafın sözcüleri x ve ye olacak.
evet sayın x, sizce bakirelik önemlimidir,değilmidir?
x:önemlidir.
-sayın y sizce?
y:önemli değildir.
- programımıza katıldığınız için teşekkürler, gelecek hafta yeni bir sorumuzla karşınızda olacağız, sözlükten ayrılmayın iyi günler.*
aşkı bilemiyorum ama, evlilik, beraber yaşamanın ve seksin ötesinde, bazı şeyleri birlikte yaşamaktır, birlikte öğrenmektir. her nasıl ki ben bakire bir kız ile evlenmek istiyorsam, bu evlenmek istediğim bakire kız da bakir bir erkek ister. seks, cinsellik vs. gibi her yerde konuşulması ve herkesle yapılması gereksiz ve saçma olan şeyler, birlikte öğrenilir. kalması gereken iki kişinin arasında kalır.
bekâret de kesinlikle namusluluk değildir tabi. zira bakire olup da ters ilişki ve oral seks konularında kürsü sahibi insanlar var ne yazık ki. bu güruh, aile ve toplum tarafından bastırılmış insanlar, yani düğünde bellerine kırmızı kurdela bağlanan insanlar. ama üniversite veya iş için büyükşehre gelince, durumlar değişiyor.
daha fazla yazarım bu konuda, ama gerek görmüyorum. bekaret önemlidir ama "bekaret varsa namus da vardır." gibi bir düşünce saçmadır yukarıda bahsettiğimden dolayı.
ne büyük dertmiş şu bakirelik meselesi. oysa ben hayatım boyunca ne çektiysem şu bakire kızlar yüzünden çektim. bütün hepsi bana mı denk geldi. olmaz olsun bakire kızlar.
bakire olduğu halde her türlü diğer kutsiyetten uzak insanların ikinci elden de ileride olduğunu kavrayamayan ahalidir. elbette bir şeyin tamamını koruyamayan hepsini de elden kaçırmamalıdır ama bu takıntı ile her türlü münasebti yaşayıp sadece vajinasına temas ettirmeyen, o da şüpheli, kadının ödüllendirilmesi haksızlıktır diye anlatmak lazımdır bunlara. bu durumda verecekleri cevap "anlaşılabilen tek nokta o" olacaktır. buda zaten bu ölçünün sağlam olmadığını gösterir.