70li yılların türk filmlerinin uyarlanmış hali
ama o bıyıklı oğlan asla bir tarık akan olamaz
o kızda asla bir gülşen bübikoğlu ve türkan şoray olamaz
zeki alasya gene zeki alasya olabilir .
genelde hiç beklenmedik bir anda ve çoğu zaman da bir çok tesadüf silsilesi ile bünyelere sinsice girer.yani beklenmedik bir anda çıktın sen karşıma durumu söz konusudur. bitiremediğiniz bir ilişki üstüne geldiyse, eskiye elveda yeniye merhaba şeklinde gelişir hele bir de karşı taraf da sizin kadar deliyse süperötesi bir flört döneminden sonra kerime nadir romanı başlar...eeee ah almıycan,çok cesursan hodri meydan...aşk meydan savaşı en sevilesi savaş türüdür...
zorlama aşklar hem geliyorum hem gidiyorum derken, şu karında kelebekler uçurtan,pembe kar yağdıran aşklar, asla geliyorum demez, ilk gördüğün anda başlar ama tam farkedemezsin,sonra salakça günler günler geçer,bende bi haller var ama hayra alamet değil derken anlarsın ki fena halde tutulmuşsun, bu noktada 'geçmiş ola' yapılacak bir şey yoktur, dengesiz duygularla aşk bir en tepede bir en dipte yaşanarak dönüştürülür... dönüşüm sonucu kişiden kişiye değişirken( sevgi olur,dostluk olur,hayatının düşmanı olur,verem eder veya iki delinin buluşmasıyla uçarak evrenin sonsuz keşfi olur) gitme noktasına gelen aşk her zaman ama her zaman gidiyorum der tabi anlamak isteyene...genelde * kadınlar gidişi daha kolay anlarken erkeklerin kulağının dibinde vuvuzela çalmak gerekir.
sabun köpüğü gibi bir film. hacmi geniş ama içi boş. zaten yapanlar da bunun farkındadır. biraz gişeden biraz da tv'den para araklarsak "allah bereket versin" anlayışındadırlar tahminimce. ben tek iyi rol kesen altan erkekli'ye şaşıyorum azizim, nerelerden nereye. para lazım demek ki!
allah'tan otobüs yolculuğunda denk geldi, kafa yormayan bir çerez. yanında sevgiliyle gider herhalde.
kötü bir film değildir. bergüzar korel in oyunculuğu kötü ama geriye kalanların gerçekten oyunculuğu iyi olan film. sıcak bir hikayeye sahip bir film. ayrıca (bkz: altan erkekli) nin de oyunculuğunada laf olmayacak bir film. gereksiz türk filmlerinin aksine daha masum bir film. en azından bir maganda nın hikayesinden daha iyi.
aşk hikayesine değil de, hanın o son yıkılma sahnesinde ağlatabilmiş filmdir.
vaktimi ziyan ettiğimi düşünmüyorum, hoş zaman geçirmeme vesile oldu. ayrıca müzikleri de pek güzeldi.
kesinlikle ve kesinlikle bu film sadece internetten indirilmeyi hak ediyor.
hikaye o kadar tanıdık, oyuncular o kadar yapmacık ki. bir çiçek taksi sıcaklığı, bir yeşilçam klasiği. neyse yeşilçam'ın adını karalamayalım şimdi durup dururken...
eski yeşilçam filmlerinin günümüze uyarlanmış halinden öteye gidemeyecek bir film. en azından yeşilçam filmlerinde bir sıcaklık var. bu filmde onu da bulamıyorsunuz. zaten bergüzar korel denen kadının ne işi var orada anlamadım gitti. hiç mi hiç yakışmamış filme. biri bu kadını kameraların önünden çeksin lütfen.
yapımıcılarının acilen paraya ihtiyacı varmış herlade diye düşündüğüm saçma film. ya madem bu kadar saçmalayacaktınız bari ağlak bişi yapsaydınız da içimizi dökseydik.*