ayşe arman ın eline suni penis alması

entry26 galeri0
    1.
  1. 2.
  2. 3.
  3. mesleğinin gereği tanıtımını yaptığı obje ile fotoğraf çektirmesidir.
    hem yalnızca eline almış, içine almamış ya kadın; abartacak ne vardır?!
    suni vajina üretiminde çalışan insanlar her gün yüzlercesini eline almaktadır, dolayısıyla obje toplum içinde kullanılmadığı sürece ele almakta bir sakınca yoktur.
    eline enjektör alsaydı, damarına saplaması hayali mi kurmalıydık yani?
    4 ...
  4. 4.
  5. 5.
  6. Ahmet Hakanında yakında elinde göreceğimi umduğum meta !!!!!!!!!!!
    0 ...
  7. 6.
  8. gerçeği varken neden sahtesini alıyo ki.
    0 ...
  9. 7.
  10. eline aldı da sonra senin götüne mi soktu da bu kadar olay oldu diyerek, benim anlamadığım olay.
    1 ...
  11. 8.
  12. 9.
  13. türkiye gibi ahlak, edep gibi duyguların can çekişse de henüz ölmediği bir memlekette ayıptır arkadaş. ayıbın da ötesi rezalettir. bi de bu kadın evli. şimdi bu konuya sesini çıkarmayan bazıları var. bi de neden bu konu yazılmış onu anlayamamış. işte bu zihniyetteki tipler kendi karıları eline alıp gazateye poz verse ''ne var yani benim götüme sokmadı ya'' şeklinde tepki verirler.

    herkesin edebi kendine tabi.
    0 ...
  14. 10.
  15. kendisi daha önce, rocco siffredi'yle röportaj yapmak için kalkıp italya'ya kadar gittiği için o kadar da yadırganmaması gereken tutuş.
    0 ...
  16. 11.
  17. ahlaktan bahsedip başka insanların eşlerine orospu demeye getirenlerin kafalarına takmlarına gerektirmeyen olay. yeteri kadar ahlaksız yeteri kadar rezil yeteri kadar insanlık ve tolum dışısınız, ahlak diye anlattığınız şeyin aslında herkese veriyorlar bize vermiyorlar eizkliği ve sorgulamasının yarattığı kişilik çözünmei olduğunu benim sizlere anlatmama gerek yok. o sebeple çölün bedevisinden öğrendiğiniz başka insanların eşleri hakkında nasıl sikilir acaba ahlakınızı bu ülkenin ahlakı olarak ortaya atmamakta fayda var. zaten kimse yemiyor da. en nihayetinde karşıt tez gelince hemen küfür, hakaret, eşine hakaret, ahlaksızlık ve terbiyesizliğin sınırsızlığını kusuyorsunuz, şaşırtmıyorsunuz. ahlakmış, sen ve senin gibilerden ahlak öğrenecekse bu ülke zaten başımız derttedir.
    0 ...
  18. 12.
  19. işi "şov" üzerine kurulu röportaj konusunda uzman bir kadının, kendi popülaritesini veya köşesinin marka değerini arttırmak için yaptığı kendine göre "cesurca" hareketin; türk insanının, yıllarca beraber yaşadığı ortadoğu insanı gözüyle, kafasıyla yorumlamasıdır.

    "oha lan türkiye de böyle bir ürün satılıyormuş" diyeceğine, ayşe arman ın bunu konu olarak köşesine taşımasına takan insanların ancak ve ancak; "kişi bazında takıntı yaratabilecek mesmenette olmak" kadar sığ olması gerekir.
    1 ...
  20. 13.
  21. 14.
  22. çirkinliği tekrar gözardı etmeye çalışmasıdır, cinsellik harici konulara değinemediğini birkez daha kanıtlamıştır.
    1 ...
  23. 15.
  24. türkiye´nin oryantal kafayi daha henüz kiramadigini gösterir. bu kadin prim yapiyorsa orada o toplumun tabulari oldugu, o tabularini kendisinin yikamadigi, bu kadin böyle bir sey yaptiginda da o yaptiginin "haber degeri" tasidigi anlamina gelir bu. hatta türk kadininin "ice kapanikligi" anlamina da gelir.

    belki iran da falan "eline plastik cük almis bir kadin" haber konusu olur, ama ben öyle bir seyin heryerde olacagini sanmiyorum. millet cok yerde "iyi de bize ne bundan?" derler.
    0 ...
  25. 16.
  26. eşlerine yeterli gelmeyen insanların karılarının başka erkeklere gitmesindense tercih edeceği dildo denen aygıtın ayşe arman tarafından tanıtılmasıdır. öyle sikimsonik beyinli insanlar da vardır ki; bunlar siz ayşe arman a takmışsınızdır o da gelir savunur. çünkü zihniyet aynıdır. popüler kültür ürünü olan bu karakter fukaraları popüler olmak için götünü bile siktirirler. yeter ki popüler olsun. bir de lafı yiyince kişilik analizi yapma çabasına girerler ki gülmekten yerlere yatarsınız. alemin siktiğinin hesabından size ne birader? derler adama. hele o adam bir de çok sikişkense!
    0 ...
  27. 17.
  28. bazı insanlar vardır, tipoloji çok açık ve nettir, bir kere ahlaksızdırlar başka insanların eşlerinde gözleri vardır, bildiğin ortalama bir toplumda yeterli bir yaşama algısı olmayacak derecede sapıktırlar. bu tip insanlar kendi algıları düzeyinde sapıklığın ne olduğunu kendi acınası beyinlerinde tanımlamaya çalışırlar bu aslında kendilerini zerre ilgilendirmeyen durum için tek dayanakları ahlaktır. genel geçer ve evrensel bir ahlak kavramı olduğu/olabileceği önkabulünden hareketle bu evrensel ahlakın da olsa olsa kendi ahlakları olduğuna inanıp bunu savunmaya geçerler çünkü aslında onların tanımı çerçevesinde ahlaksızdırlar. bunun farkında olmadıkları için de tutup bu ahlakın yok edileceği kaygısı ile sağa sola, uzun süre zincirlerinde tutulduktan sonra zincirlerinden boşanmış vahşi bir hayvan gibi saldırırlar. onlara tutup sen busun diyenlere de eşlerine de çocuklarına da küfrederler o vakitten sonra.

    insan merak eder yola ahlak diye çıkan bu acınası kimliklerin yolun sonunda kendi içlerindeki bir ejderhanın dişleri kadar sert dönüşlere sahip dehlizlerdeki o kalın kapkalın uzansan dokunacakmışsın hissi veren karanlıkla nasılda aniden dönüşüverip içlerinde saklı gizli o habis ifriti nasıl dışarı çıkardıklarını.

    kendilerinin kadınlarca karşılaştırılma korkusu ile yarattıkları o hayallerdeki aslında olmayan evrensel ahlakın tüm samimiyetsizliği ile de çırpınmaya, acınacak durumdaki yazınsal kabiliyetleri ile yanıt vermeye çalışıp küfrederler.

    böyle durumlarda, hastayı çamurunda sakince bırakıp diğer domuzcuklar ile çamurunda oynamaya devam etmesine izin vermek gerekir.
    1 ...
  29. 18.
  30. terbiyesizliktir, ayıptır. yozlaşmanın acı bir örneğidir.
    1 ...
  31. 19.
  32. bu kadının eline aldıkları farklı bir anlam kazanıyor.
    0 ...
  33. 20.
  34. sürekli marjinal olmaya çalışan, ama bir türlü bazı kesimlere marjinal gelmeyen, hatta boş gelen bir kadından beklenecek bir haraket daha.
    0 ...
  35. 21.
  36. ayşe arman'ın jackskellington'u eline alması kadar aptalca eylemdir. şimdi bazı insanlar vardır beyin ve götleri yer değiştirmiştir. mesela siz dersiniz ki boyle bir olayı gazetelerin karşısına çıkıp yapmak türk aile ve toplum yapısının kaldıramayacağı bir olaydır. bu gerizekalılarda buradan ahlakınızı ölçmeye çalışırlar. küfür etmek illa ki sapıklıkdır bir de. böyle bir algı var. neden çünkü götle yer değiştirmiş. hatta beyin bu insanları terketmiş yerine de kiralık tabelası asmıştır. göt de müdür olmak istediğinden atlar hemen tabi ve bu insanlar hayatlarını koca bir 'göt' olarak sürdürürler.
    0 ...
  37. 22.
  38. yapay olanını değil de kanlı canlısını eline alması haber değeri taşır. * * *
    1 ...
  39. 23.
  40. 24.
  41. bazı insanlar ısrarla anlamamaktalar, kendi kafasına göre oluşturabileceği bir türk aile ve toplum yapısı yok.

    güzel ve mükemmel olan ne biliyor musunuz, iyiki de yok. iyi ki çeşitlilik var iyi ki herkes tek tip değil. öte yandan şey çok komik, elimizde bir adet yazar var, ilk cümle de diyor ki türk aile ve toplum yapısına uygun değil. fikrini belirtiyor ve birilerinin ahlakını kendi sınırlı zeka ve görgüsü ile yarattığı scala üzerinden değer biçiyor, ona sana ne diyince de bu sefer başkalarına ahlakımı ölçemezsin diye yargılıyor. bu derece kendinden geçmiş kendini unutmuş bir karanlık ve cehalet sevicisi.

    geri kalanı da okuyorum okuyorum yazdıklarını her an kavgaya hazır bir avam görüntüsü alıyorum. tipoloji net her an adres ver geliyorum demeye hazır biçare tadında. ne yanıt vermeye değecek bir gelişkin zeka ne anlatmaya çalıştığını anlatabilecek edebi yeterlilik.

    request 0 olunca çıktı da 0 oluyor tabi.

    yapacak bir şey yok.

    jackskellington aptal ve beyni ve götü yer değiştirmiş olsa da sen başka insanların ahlakı üzerinde fikir yürütüp başka insanların eşleri çoluk çocuklarına küfür edecek derecede ahlaksızsın. çamurunda mutluluklar. walta selam disneye devam.
    1 ...
  42. 25.
  43. bide ağzını yaya yaya o lüzzumsuz sinsi gülüşünü yapmasıyla oluşmuş müthiş kombinasyonun parçasıdır bu eline verilmiş dildolar. 'böyle elide boşda gidilemez ki o zaman eline vereyim öyle git' *
    0 ...
© 2025 uludağ sözlük