her oyuncusunun ayrı bir hareketleri ve bu harekletlerin toplum kesimince benimsenip taklitlerinin yapılmaya calışıldıgı bir dizi eminim ki en cok izlenen dizidir.
geçen sene izlediğim tek dizi olma özelliği taşıyan, kan kayıplarıyla izleyip izlememe arasında gidip geldiğim, son 2 bölümün sonundaki o garip danslarla tekrar ilgimi çekebilen tv dizisi.
an itibariyle gülmekten gözlerden yaş getiren dizi.'burasııı pavyoon kimya laboratuarımı tabi cinsel taciz yapacak adam'.
ahaha burhan'ın mavi kürk görülmeye değer..
"konsomasyon sanatı"diyerek yarılmama sebep olmuş dizi.
az bir süre sonra gelen edit : avrupa pavyonu,burhan abi nin nil karaibrahimgil ile dansı,gaffurun televizyon karşısında yaptığı dans ile gülerken koltuktan düşmeye sebebbiyet vermiş dizi.
gülse birsel yaşadığı sürece devam edecek dizi. gülse birsel kentli insanın da komik olabileğini mizah yazarlığının belden aşağı esprilerden ya da politik hicivlerden ibaret olmadığını ispatlamıştır. dizi karakterleri renkli kişilikleri itibariyle birçok olaya gebe ve yetenekleri sayesinde de birçok karaktere bürünebilme özelliğine sahiptir. bu olgular bir arada oldukça bizleri uzun bir süre daha güldürmeye devam edecektir. ekranların en düzgün türkçe konuşan düzgün konuşmamayı ısrarla espri unsuru olarak vurgulayan dizisine başarılar.
kendini tekrar etmeye başlayarak sıkmaya başlamıştır.. buhran abinin acilen yeni bir tribe brünmesi gerekmekte.. zira dönüp dolaşıp bağırarak olayı sıyırmaya çalışmaktadır.. ayrıca son bölümle tolga çeviğin yılmaz erdoğan(mükremin) klonu olduğunu kompleten karar vermiş bulunmaktayım..
yeni kadrosuyla izlenebilir hale gelmiş dizidir. şesu , ayı volkan ve tikki selin'in diziyi boğduğunu da anlamış bulunmaktayız bu şahısların uzaması ve yeni kadroya bomba bomba oyuncuların dahiliyle tadından yenmez dizi olmuştur. demek ki neymiş her gidiş bir bitiş değilmiş mişmiymiş mişmiş.
ota boka gulme efekti koyan, izleyici mal yerine koyan, hep ayni seyleri tekrar edip duran nasil bu kadar populer oldugunu anlayamadigim dizi. biri kapidan girince ya da oyuncularindan biri su bile icse gulme efekti koyuyorlar. engin gunaydin'in harcandigi film. klasik, siradan bir komedi dizisi. bir demet tiyatro, sidika gibi dizelerin yanindan bile gecemez. karsilastirma yapmak aslinda kotudur. biri o halde guzeldir, digeri obur turlu. ama hep ayni seylerde onumuze konmazki. butun karakterler her dizide hemen hemen ayni tip espri yapiyorlar.
ata demirerli bölümleri çekilmez hale gelen fakat engin günaydının harika performansıyla herkesi ekrana kilitlediği türkiyede yayınlanan nadir güzel dizilerden bir tanesidir.
bugün özetini okuduğum kadarıyla olaylar şurada yazdığı gibi gelişecektir: http://www.sabah.com.tr/gny/tel01-200.html#1
yani fatoş evlenmek istemeyecek, tanrıverdi heyecana kapılacaktır..
görelim bakalım..
artık ofis çekimlerinin kahır haline geldiği dizi.. bize ne kardeşim tanrıverdi ile fatoş'un aşk hikayesinden.. ayrıca şöyle de bir açık yakaladım dizide. eski bölümlerden birinde sacit ve makbule'nin isimleri geçmektedir ve volkan sacit'e "abi" şeklinde hitap etmiştir. ama yeni bölümlerinden biliyoruz ki sacit ve aslı aynı yaşlardadır ve sacit volkan'a "abi" demektedir..