akpli olmayan Mezopotamya eşeklerini ciddiye almayan yazar.
zamanında söyle bir şey yazmıştım güncelliğini koruyor:
daha öncede dedim türkçe sevdalanan islamca yanan biriyim diye.
ama ne alevi'ye ne tanrı tanımaz birine nede hristiyan türk'e ne kin ne düşmanlık güttüm.
benim içim cami neyse alevinin cem evi papa eftim'in torununların kilisesi aynı değeri temsil eder.
kendi değerlerime saldırılmasına sesiz kalmadığım gibi onların değerlerine saldırılmasına alaycı küçük düşürücü kelimelere maruz kalmasını sindiremem.
kendilerine çağdaş laik diyerek entelektüel aydın rollerini oynayan her farklılığa saygı olduğu iddia edip kendinden olmayana tasmasını kırmış köpek gibi saldıran ahmaklar.
bizi yaftalama kalkıyor.
bu ahmaklar yığını ezberci papağanlar bir sokak orospusunun en sevimsiz en cıvık en itici karakteriyle donatılmış basiretsiz kişilerdir onlardan ahlak kavramını öğrenecek değil öğretecek kişileriz.
sizin o nato kafa nato mermer kemalist beyinize bu milletin değerlerine saygı duymayı güzellikle olmuyorsa vura vura öğreteceğiz.
sonuçta serde kalemiyle kemalist tımar eden atsız'ın öğrencisi olmak var.
"Anadolu'da türk yok bugün kendini türk sananlar ermeni rum kürt " diyen ne idüğü belirsizler türkçülük tanımı yapıyor mk. internetin mağaralara girmiş olması bizi bu hakların ortak yapımı çocuklarla muhatap olmak zorunda bırakıyor. benim bunlara bilezik geçirmişliğim çoktur ama havlamaları hiç bitmiyor
türkçü islami değerleri savuna bilir mi inanmıyorsa da saygı gösterebilir mi bunun cevabını 44'de yargılanan türkçü fikir adamları versin.
(bkz: orhan şaik gökyay) ırkçılık davasından tabutluklarda işkence görmüş vatan şairi. diğerleri gibi onunda sayısız eserleri var. kendine göre en önemli eseri ise kütüphanesi
(bkz: mustafa zeki sofuoğu) imam bir baban'ın evladı. çok önemli makamlarda görev almış sayılamayacak kadar da çeşitli dergilerde yazı yazmış biri.
ama kaleme aldığı tek kitabı var '' mukaddes topraklar'' (bkz: fethi tevetoğlu)'yla birlikte yerine getirdiği hac görevi sırasındaki anılarını anlatır.
fethi tevetoğlu namı diğer atsıza yoldaş mukaddes topraklar kitabının ortak yazarıdır. çeşitli kuruluşlarda başkanlık yapmış başkanlık yapmış olduğu kurumların arasında '' (bkz: müslüman mültecileri kalkındırma vakfı)olan türkçü.
bu sıfat yüzünden onu ne ümmetçi ilan eden nede türkçülükten çıkartan dava arkadaşı olmuş.
(bkz: mehmet sait bilgiç) ' (bkz: komünizme karşı din)'' kitabın yazarı ümmetçi'de sentezci'de de değildir . turancılık davasından yüküm giyip işkenceler gören türkçülerden biridir. bugün hayatta olsaydı islamla türklüğün yana gelmesine sert tepkiler gösteren daha ileriye gidip ahlaksızca milletinin dinine sövüp kendine türkçü diyen ayak takımı tarafından büyük ihtimal ümmet çapulcusu diye yaftalanacak türkçülükten turancılıktan aforoz edilecekti.
adı geçen kişiler yani gerçek türkçüler devrin satılmış hakimlerine karşı dik duran taviz vermeyen abide şahsiyetler türkçülükle müslümanlığı bir birinden ayırmayıp sıkı sıkı bir birine bağlarken. bugün islam düşmanlığından dolayı doğu türkistan'ın çektiği acıya '' onlarda arabın dini için direnmesin '' tepkisini veren sözde türkçüler.
türkçülüğü bu fikir adamlarından okuyup öğrendiğimiz için cemievini Hristiyan türklerin kilisesini Sünni türkün camisini aynı kültürün parçası görüp kutsal sayıyoruz. biz t ürk'ün türkle kavgaya hakkı olmadığına inandığımız için türk'ün mezhep kavgalarına ayrışmasına karşı çıkıyor inancının ritüellerini emirlerini özgü yaşamasının tarafı oluyoruz. bu tavır bizi muhafazakar veya bektaşi yapmaz türkçü yapar.
binim binliri bilizik gibi giçirmişligim yiktir imi hivlimiliri hiç bitmiyir.
yavaş geçirde fazla yanmasın. hüseyin nihal atsız başlığında kimin kime ''bilezik'' gibi geçirdiğine bakabilirsiniz arkadaşlar. kendi geçirmiş zannediyor da amk şizofreni. *
lan onu bunu geç türban türk giysisi diyen adam lan bu. bütün sözlükçe taşak oğlanına dönmüş haberi yok.
türbana türk giysisi diyerek islam ile sözde savunduğu türkçülüğe küfür ediyor. senin o çok sevdiğin ve ömrü boyunca arap geleneklerini ülkeden def etmek isteyen atsız görse yüzüne tükürür ''siktir git lan sen beni savunma'' der.
türkçülüğü senden daha iyi biliyorum. senden daha çok atsız okumuşumdur emin ol. sen okumuşsan daha beter bi sikime yaramamış belli. ''türban türk giysisidir'' diyen adamsın lan sen. *
ya şöyle 17 yaşında özgüven problemi olan sivilceli ergenleri alıyorsunuz sözlüğe biz uğraşıyoruz sonra.
"binim binliri bilizik gibi giçirmişligim yiktir imi hivlimiliri hiç bitmiyir."
dur ağzındakini çıkar da ne dediğin anlaşılsın. git bakkalım atsız başlığına otoban kenarında kimin miktiği belli olmayan hayat kadına kim benziyor. burada aynı sıfatın temsilcisin zevk alıyorsun belli.
.
atsızın dinle ilgili olan düşünceleri hayatının sonlarına doğru değişme uğradığını atızın türk ülküsü kitabını okuyan zaten bilir. atsın ayasofya camii olsun diye yürüyüş tertip eden ilk kişidir.
ayrıca sen günde 5 defa ibadet edir gibi atsız okusan ne değişir? sen öküzün trene baktığı gibi bakmak deyiminin öznesi alan canlısın.
sen havladıkça ben sana kemik atarım oynarım seninle. muhafazakarlıkla ilgi girdiğin sıçmığı kayde değer tanım gibi başlığın altına attın türkçü fikir adamlarıdan örnek verdim koyunu türbana geri çevirdin. ben sana messinin Osasuna savunmasına tevcüz etmesi gibi tecavüz ederim. ben türkçülüğü facebokk sayfalarından tiger er bokundan öğrenmedim.
atsız başlığında türklerin dışında kürdü ermeniyi rumu çoğunlukta barındıran ısmarlamayı çalışmayı baz alıp türkler anadolu yok dedin. şimdi türban konusunda havlıylorsun
bazı arkadaşlar türbanın 1982 karşı devrimcilerin simgeis olduğnu iddia etti bende anadolunun dışında yaşayan türk kadınlarını barındıran çeşitli videolar attım. evet türban türk kültürünün bir parçasıdır. arap kadınları peçe çarşaf Nikab Afgan Cilbabı giyer. türk adını ile arap kadını ayıran en büyük özelik budur. türbanın türklerle tanışması dün olan birşey değildir. yüzyıllar önce olan tanışlıkdır. bu yüzden çeşitli coğrafya yaşayan türk kadınlarında türban karışmıza çıkayor. şeriatla veya sözde Cumhuriyet ile yöntilen arap devletlerinde kadınların giyinişi tercihleri de aynıdır çünkü kültürlerine göre giyinip kültürlerine göre yaşıyorlar. bugün türbanlı türk kadın bu devletlerde buradaki gibi yaşamaya kalksa idamlık olur, özetle 1000 yıldan fazladır türk kadının başında olan türban türk kültürünün bir parçasıdır.
--spoiler--
ben sana messinin osasuna savunmasına tevcüz etmesi gibi tecavüz ederim.
--spoiler--
erkeeeeeek.
daha türkçe konuşmayı bilmiyor bir de türkçülük taslıyor:
--spoiler--
git bakkalım atsız başlığına otoban kenarında kimin miktiği belli olmayan hayat kadına kim benziyor. burada aynı sıfatın temsilcisin zevk alıyorsun belli.
--spoiler--
ben bu cümleden bir şey anlamadım sevgili yazarlar. anlayan varsa saygı duyuyorum ama ben anlamadım.
işte hayatın böyle gerçekleri de var arkadaşlar. her zaman şükretmemiz gerekiyor.