aga gibi sevimsiz bir kelimeyi entrylerinde kullandığı halde 'fakir çocukların cücük gibi kalması' başlık bir entryi eleştirebilen bir sekizinci nezil yazar. tebrik ediyorum kendisini...
gay'liği çok yanlış anlamış yazar. biraz daha dünyanın gerçekleriyle karşılaşmasını umuyor, at gözlüğü ile değil sığ düşünmeyle değil, farklı görüşlere ve tercihlere açık olmasını ve saygılı olmasını diliyorum kendisinden.
bilgi sahibi olmadan fikirlerle kuşanmayalım. teşekkürler.
kendisini tarih öğretmeni olarak tanıtmış ve şahsıma ecdadı osmanlı ya dil uzatan it sürüleri başlığı altında it sürüsü deme cür'etini göstermiş lakin kendisine gösterdiğim,
(hoca saadettin efendi tacü't-tevarih/ 3. cilt s. 133,)
(tarih ve toplum sayı 65, s. 10 )
( s. yeresimos, kostantiniye ve ayasofya efsaneleri s. 114 )
(naima tarihi)
(1912 yılı sebilürreşat dergisi)
(1913 tarihli "mecmuai ebuzziya" dergisinin 94. sayısı)
(üniversite profesörlüğü de yapmış olan ahmet naim, 1913 yılında yazdığı "islam'da davai kavmiye" adlı kitabı)
( mustafa coşturoğlu, a.g.y., s.278, 279.)
( bozkurt güvenç, türk kimliği, s.22, 23, cahen'den aktaran, bernard lewis, modern türkiye'nin doğuşu, s.1.)
(hikmet bayur, a.g.y., s.17.)
(özer ozankaya, türkiye'de laiklik, istanbul, 1990, s. 253.)
(aktaran, çetin yetkin, a.g.y., s.145.)
(esat kamil erkut, a.g.y., s.63)
( m.rauf inan, atatürk'ün önder kişiliği, eğitimci kişiliği ve amaçları, ankara, 1983, s.198.)
( ramsay'dan aktaran, bernard lewis, a.g.y., s.331.)
ahabettin tekindağ'dan aktaran, baki öz, osmanlı'da alevi ayaklanmaları, ant yayınları, istanbul 1992, s.;15. (osmanlı vakanüvislerinin -zamanın olaylarını saptamakla görevli devlet tarihçilerinin- türk'ü aşağılayan belgeleri için adı geçen yapıtın 69 uncu sayfasında kaynakları ile birlikte bir çok örnek bulunmaktadır.)
(m. rauf inan, atatürk'ün evrenselliği, önder kişiliği, eğitimci kişiliği ve amaçları, ankara, 1983, s.198.)
şeklindeki tarihi kaynaklı iddialarımı
aslında orta dünyada da org soykırımı falan diye yanıtlayan bir küçücük yazarcıktır...
(#14561782) islam'ın çepeçevre kuşatıcı; dinden öte, sosyal, siyasi, ekonomik bir yapı olduğunun farkına varamayan yazar.
islâm'ı bilmediğini ya da eksik bildiğini bir cümlesiyle anlayabileceğimiz yazar.