annesinin şahitliğine güvenmeyen müslüman

    .
  1. islâm hukûkunda erkeklerin vâkıf olamayacağı ve tamamen kadınların ilgi sahası olan doğum, bekâret, emzirme ve aybaşı gibi kadınlara mahsûs hallerde, erkeğin değil, sadece kadının hattâ tek kadının şâhidliğinin yeterli olacağını bilen müslümandır.
    3 ...
  2. .
  3. müslüman değildir o. ortada şu an gezen sahte müslümanlardır ki islamiyeti kötüye çıkarma çabası içindedir bunlar da.

    kur'an da geçen bir hadistir bu. google amcanın yardımı ile bulduğum bir şey;

    --spoiler--
    Câhime radıyallahu anh Peygamber aleyhissalâtu vesselâma gelir ve: "Ey Allah'ın Resulü, ben gazveye (cihad) katılmak istiyorum, bu konuda sizinle istişare etmeye geldim" der. Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm: "Annen var mı?" diye sorar. "Evet" deyince, "Öyleyse ondan ayrılma, zira cennet onun ayağının altındadır" buyurur. (Nesâî, Cihâd, 12)
    --spoiler--

    not: bunları reddeden ve kadınlara gerektiği değeri vermeyenlerin müslümanlığını çıkarıp ortada bütün herkes böyleymiş gibi konuşmayın arkadaş. ne kadar acizsiniz ki bütün inananları aynı kefeye koyup değerlendirebiliyorsunuz. yazık.
    2 ...
  4. .
  5. 1.
  6. ehe, ehe, ehe. yine islamiyete çakacak bir şey buldum diye sevinen malları görmemize yarayan ayettir.

    kuran-ı kerim'in daha nasıl geldiğini anlayamayan sığ beyinliler, kuran-ı öyle kafalarına göre yorumluyorlar ki gülmekten kendimi alamıyorum. ayetler hep bir olaydan önce veya sonra olmuştur. bu ayette o şekilde gelmiştir. biraz mantık yürütse bu sikko işler peşinde koşanlar gerçekten daha iyi olacaktır.

    neden mantık arayalım dedim, şimdi o işe gelelim. kadınlar bazen bellidir ki erkeklere çok basit bir şekilde iftira atabilmişlerdir. züleyhanın hz.yusuf'a attığı iftira. kadınların bu şekilde davranmaları bellidir. sırf bu yüzdendir ki kadın peygamber bile gelmediği söylenir. ve bu yüzden gelmemiştir.

    ama kadının tek başına şahit olabildiği hatta erkeğe bile gerek olmayan durumlar vardır.

    (bkz: #11411967)
    1 ...
© 2025 uludağ sözlük