pantolonlu karşı cins gördüğünde cinsel dalgalanma, haram olanından cinsel dürtülenme gibi iradesizlik göstergesi olan fiiller sergileyen bunada kuran-ı kerim' i alet eden bir tuhaf insan temennisi.
şöyle bir karikatür vardı, köyün birinde eşekle az evvel girdiği cinsi munasebetin ardından adam ellerini göğe kaldırarak şöyle der:
adam: yarebbim affet beni yine şeytana uydum.
şeytan: hassiktir ulan hergele, sikip sikip boku bana atıyosun.
tam hatırlamadığım bir hikaye şöyleydi:
iki müslüman yürülerken bir su kenarına gelmişler orada bir kadıncağız oradan geçemiyormuş adamın biri kadına yardım etmiş ve ordan geçmesini sağlamış. iki adam epey yol aldıktan sonra diğeri dayanamayıp sormuş:
-dinimizce kadınlarla aynı yerde bulunmak dahi günahken sen o kadını taşıyarak yardım ettin, bu doğru mu sence?
adam cevap vermiş:
- ben o kadını orada bıraktım ama sen hala taşıyorsun.
başlığı açana hediyem olsun. aklı fikri pantolon giyen kadınlarda mı ne anlamadım.
dar pantolon giyen kadınların poposu nasıl sırıtıyor ise dar pantolan giyen erkeklerin takımları da aynı oranda sırıtıyor.
ne yani hepimiz fistan giyip mi gezelim.
dini ne hale getirdiğinizin farkında mısınız?
beyin amcıklaması geçiren adamın; birilerinin beyninin içine birşey sokması sonrası girdiği tripte söylediği ilk cümle. allah mısın len? tepkisiyle karşılaşması muhtemel ayrıyeten osururken sıçmak kategorisinede alınabilecek söz dizisi. *
(bkz: görmek ve bakmak).
Hz. Ali Efendimizin aktardığına göre: "Bulutlu ve yağmurlu bir günde Bakî'de Rasûlüllah'la beraberdik. Merkebe binmiş bir kadın geçiyordu. Merkepten düşecek oldu da Rasûlüllah (bir ,yeri açılır endişesiyle) ondan yüzünü döndü. Orada bulunanlar: Kadının pantolonu (sirvalı) var (üzeri açılmaz) dediler de Rasûlüllah: "Pantolonlar (sirvaller) edinin. Çünkü onlar en iyi örten elbiselerinizdendir. Kadınlarınızı (avretini) da dışarı çıktıklarında onlarla koruyun." buyurdular." (Hadîsi; Ukaylî, Ibn Adîy (Kâmil'de) ve Beyhakî (el-Edep'te) rivâyet etmişlerdir. Suyûti "zayıf" işaretini koymustur. bk. Münâvi, Feyzu'1-Kadîr I/109-110) Bir başka rivâyette ise, kadının o hâli hoşuna gittiğinden ötürü:
"Allah sirval giyen kadınlara merhamet eylesin." buyurdular.(Hadîsi; Dârakutnî (el-Efrâd'da), Hâkim (Tarihinde), Beyhakî (Su'abul-imânda), Hatîp (el-Müttefek'te) rivâyet etmişlerdir. Münâvî zayıf oluşunu anlatır. bk. IV/22-23) Hattâ bizzat Rasûlüllah Efendimizin de "sirval" satın aldığı rivâyet edilmiş ve kendisinin giydiği bilinmediğine göre, hanımları için satın almış olabilir, denmiştir.(Münâvî, age I/110) Ne var ki, bu her iki hadîs de zayıftır ama, aksi de söylenmediğine göre, bunlarla amel edilmesinde bir sakınca yoktur. Yani kadın dışlığının altından pântolon (sirval) giyebilir. Bunu daha iyi örtünmek için yapmışsa güzel bir iş yapmış olur.Ancak hadîslerde geçen "sirval"ı tamı tamına bugünkü pantolonlar gibi anlamak da yanlış olur. Eğer paçaları görülecekse onları erkek pantolonu paçalarından farklı yapmalıdır. Aslında Anadolu kadınlarının giydiği ve "dizlik" tabir edilen uzun içdonu "sirval" tarifine daha yakındır.
" http://www.ilahi.org/modu...file=viewtopic&t=3595 ".