pisti programinda otisabinin basini sallayarak "soyle bir sey var" demesine itici bir sekilde cok guzel cok tatli diyerek nedense itici gelmis superstar.
Neden senle hiç durmadan tartışıp duruyoruz ki biz
Bile bile üstüme gelmene ne gerek var
Neden dostça ve insanca ayrılamıyoruz ki biz
Ve bunca yaşanmış yılların da hatırı var
Eğer hergün bu işkence, eğer her gün bu karmaşa
Eğer her gün bu kavgaya katlanırım sanıyorsan
Sen de yaz yaz yaz bir kenara yaz bütün sözlerimi
Yanılırsam çık karşıma göster kendini
Belki zamanla teker teker silinirler aklından
Anlarsın ki boşuna geçmiş bunca zaman
"Ölüm gelecek ve senin gözlerinle bakacak."
-C. Pavese-
I
Kanatlanır, kanatılır bütün boşluklar.
Aynalar her gün bir başka yalan söyler
ve kalınır geride çizilmiş hayatlardan,
geride yağmurlardan ve çığlıklardan.
Herkes çizer boşluğunu...
II
Her aşk başlarken pembe,
ayrılıkta rengi siyah yalnızlığın
sahneye ilk olarak '61 senesinde ilham gencer'in sahibi bulunduğu dönemin en popüler eğlence mekanı olan bebek çatı'da çıkmıştır bu da kendisinin profesyonel sanat yaşamını, türk pop müziği denilen olguyla yaşıt kılar.
ayrıca bir insanın 50 yıla yakın süredir sahnelerde olduğu düşünülecek olunursa, bunun ancak her dönemin kadını olmakla mümkün olunabileceği sonucuna varılabilir.
onun akranı olan isimlere, hatta rahatlıkla 50'li, hatta ve hatta 40'lı yaşlardaki kadınlara bakıldığında bu insanın yanında, ne denli enkaz halde oldukları da bir gerçektir. estetik mi? evet estetik. bundan kime ne bu insanın öncelikle kendisine sonrasındaysa karşısındakilere güzel, estetik görünme telaşesidir. gayet normaldir. onu estetiğe indirgeyenleri bir de 60'larında görelim lütfen.
Dert bende derman sende
Aşk bende ferman sende
Öldüren güldüren
Her gün ağlatan kalp sende
Mevsimler gelip geçse de
Aşk beni benden etse de
Dünyada hayat bitse de
Yine ölümsüz aşk bende
istemem ayrılık boynumu büksün
istemem aşkıma leke sürülsün
Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim
istemem baharda yaprak dökülsün
Aşkın alevse hasretin bir kor
Senin yokluğunu kalbime sor
Dünya seninle gelmiş gibiyim
Sensiz yaşamayı düşünmek çok zor
Sev demem sevme demem
Sen de benim gibi sev diyemem
Ömrümün neşesini seninle buldum kaybedemem
Nerelerdeydin sevgilim
Seni kader mi sakladı
Yıllardır beklenen huzur
Şimdi beni kucakladı
parçasındaki yorumuyla beni mesteden, gençliğinde gerçekten güzel, farklı bir sese sahip, müzelik şarkıcı. pop müzikle aslında örtüşmeyen bu inanılmaz parça muazzez ersoy tarafından da yorumlanmıştır.
bir düşünün.. hayatınız boyunca yaşlanmamak için estetik yaptırıyorsunuz. hem de durmadan.. ve birgün bir mtv türkiye çıkıyor, yaşlılara yer yok diyor.. işte bunu yaşamış bir kadındır o.. vah vahtır..**
http://www.ajdapekkan.us/ sitesinin radio/ tv kısmından katıldığı bazı son dönem programları ve adına yapılan belgeselleri izlemenin mümkün olduğu türkiye'nin ilk pop star'ı dolayısıyla superstar'ı.
müzik anlamında bu ülkenin en büyük kepazeliklerinden birisi. aklı olduğuna dair şüphelerimin bulunduğu s..... star. nefret ediyorum kendisinden. yaptığı müzik yabancı şarkılar üzerine söz yazmak olan, gazino sahipleriyle veya nüfuslu insanlarla kurduğu yakın ilişkiler sonucu süperstar, megastar gibi çok haklı damgalar yemiş, bugün türk pop müziğinde bir bok üretmeden bir yerlere kıçıyla, başıyla gelmeye çalışan insanların önünü açan zat.
yıllara meydan okuyan * ve bir çok kadının hayran olduğu,küçük kızların idolü pop sanatçısı.her kadının içinde bir ajda pekkan virüsü olduğuna inanıyorum ayrıca.
(bkz: kadınların içindeki ajda pekkan virüsü)
onno tunç anısına hazırlanan tribute albümde bir başka değerli isme (bkz: nilüfer) ait dokun bana isimli şarkıya hayat verecek olan zat-ı şahane. iyiki var.