birisi hakkında negatif bir şey yazıp, sonra üzerine bunu anlamakta güçlük çektiğini iddia edip hala negatif şeyler yazmayı devam ettirmek de 2011 yılının troll'lerinin yeteneksiz olduğu kadar hıyar olduğunun da ibaresidir, hiyeroglifidir.
nerede eski şeker troll'ler, nerede bu su kabakları...
şarkıcı olmak için kriter şarkı yazmaksa vasattır, evet. çok bilinen şarkılarının hemen hemen hiçbirini kendisi yazmamıştır.
amaaaa... şarkıcı olmak için şarkıyı söylemek yeter diyen ve buna rağmen ajda pekkan'ın süperstarlığını kabullenemeyen birinin ilk olarak yaşına bakarım. muhtemelen 15-20 arasıdır zaten. yoksa birçoğunu farkında bile olmadan ezbere bildiğimiz bu şarkıların ajda pekkan'la meşhur olduğunu bilmesi gerekir.
eski şarkıları dinlenebilir ama serdar ortaç'tan, tarkan'dan falan şarkı almak da nerden çıktı anlamadık. bir dönem güzel işler yapsa da şimdi aynısını söylemek bence de zor.
gayet doğru bir tespittir. ses olarak bu kadar abartılmış olmasının yanında yüzüne ve daha pek çok yerine bu kadar çok estetik yaptırsa babaannem de öyle güzel olurdu.
sadece oyalama beni şarkısı bile bu tespiti siler atar.
türk pop müziğini sevmesem de ajda önemlidir. günümüze değil geçmişe bakın, annelerinize teyzelerinize sorun anlatsın.
vasat olduğu doğrudur. fakat en azından nota ve solfej bilgisi on numaradır. nice devlet sanatçıları vardır ki kaçırdığı ritmleri yakalamak için arkasındaki müzisyenlerin bir kaleci edasıyla hareket etmeleri gerekir, bu şahsım tarafından defalarca yaşanmıştır. ayrıca geçmişi biraz kurcalarsanız, ajda pekkan yorumuyla hala söylenen yorumlanan bir dünya parça var, herkes en az bir yada birkaçını bilir bu parçaların. dert ortağım, dert bende, tanrı misafiri, hoş gör sen, ya sonra, yeniden başlasın, bambaşka biri, dünya dönüyor, kim ne derse desin, bir garip yolcuyum, uykusuz her gece, bir günah gibi, o benim dünyam, her yaşın bir güzelliği var, haykıracak nefesim, kimler geldi, dünya dönüyor vs . bunlar aklıma gelen ve bir çoğunu kendi bestelemese bile onun yorumuyla tanınan (akılda kalan) günümüzde bir çok nezih mekanda çalınan parçalardır.
botoks, estetik mestetik olmasa yüzüne bakılamaz belki ama hala daha taş gibi bi hatun artı yaşına rağmen enerjisine hayran kalınacak bi sahne performansı.
sesi eski kalitesini taşımıyor belki.
babaannem yaşında belki.
süperstarlıkla alakası yok belki.
sinan akçıl gibi değişik yaratıklarla düet gibi yanlışlar da yaptı belki.
ama vasat değildir.
yıllarca dinletmiştir kendisini hala da dinletir.
belki de yaşına duyulan saygıdır, vasat olduğu doğrudur ama söz konusu vasatlık kimdedir? hani bizler müzikten çok anlayan insanlar olarak yıllardır kalıp müzik üzerine yazılmış sözlerle dımtıs dımtıs diye oyalarken kendimizi yıllarını bu işe vermiş birini mi vasat buluyoruz yani. ajda pekkan pop müziğin yaşayan efsanesidir, dünü bu günü ve de yarınıdır.
(bkz: haykıracak nefesim)