aşkı için savaşan insan

entry16 galeri0
    1.
  1. en yuce duygularin insanidir. aski icin elinden geleni yapar. amac; o duyguyu sinirsizca ve guvenle yasamaksa bu ugurda savasmak kutsaldir.
    simdi bir alkis istiyorum askinin savasmasini beklemeyip, kendisi savasa baslayan ask insanina...
    3 ...
  2. 2.
  3. bahsi geçen aşkı bir kadın ya da adamsa salak insandır. fakat aşktan kastı ölümüne sevdiği, aşığım dediği bir yer, birşey, herhangi bir zımbırtıysa asil duygunun insanıdır, helal olsundur. mesela 8 yaşında istanbul'u fethetmek için plan yapmış fatih, aşkıdır istanbul bir yerde; helal olsundur. ama berkcan yüzünden ayrılacağın bir kız için, değmez be.
    3 ...
  4. 3.
  5. 4.
  6. askın kendisi baslı basına savas, savasmaktır demisti tecrubeli bir arkadas vakt-i zamanında eger kendin icin, icinde ki ask icin savasıyorsan askını doyasıya hisseder ve umursamazca yasarsın yoksa adı ask degil sevgidir bir sure sonra da aliskanlik olur zaten.
    (bkz: kendi kendiyle savasan kisi)
    0 ...
  7. 5.
  8. (bkz: savaşta ve aşkta her yol mübahtır)
    felsefesiyle yol alan insandır.
    aşıktır ve savaşı kazanmalıdır, allem edip kallem edip yenen taraf olmalıdır bu savaşta.
    0 ...
  9. 6.
  10. 7.
  11. gerçekten aşık olan insandır.
    1 ...
  12. 8.
  13. bir yerde aptallık eden insandır; fakat bu doğrultuda her insan aptal olur çıkar.
    0 ...
  14. 9.
  15. aski için bir insan niye savaşır çok pahalı bir alet olmasa gerek.. (bkz: farklı bakış açıları) *
    2 ...
  16. 10.
  17. 11.
  18. 12.
  19. şuan için kamil kılıç tır. (bkz: farklı bakış açıları)

    http://www.aski.gov.tr/

    editörün editi: Ankara Su ve Kanalizasyon idaresi biraz pis bir işe benziyor kamil abi boşver savaşma, üzme kendini bu kadar.
    1 ...
  20. 13.
  21. Ak sakallı dede insandır. En az onun kadar mekanı cenettir.
    2 ...
  22. 14.
  23. akilli insan istedigi icin savasan insandir.
    0 ...
  24. 15.
  25. 16.
  26. "sevgi eylem gerektirir" cumlesini hayat felsefesi haline getiren insanların en asilidir.

    ancak savaş; kutsal bir sebep oldugu surece meşrudur. kutsal sebep, ikide bir peydah olmaz.
    1 ...
© 2025 uludağ sözlük