peygambere şerefsiz diyen yazar

entry55 galeri
    25.
  1. topraklaşmış bir cesedi putlaştıran düşünceyi değil kişi belirginleştiren, bilim değil cübbelilerin peşinden gidenlerin düşünceye/inanca saygı diye bağırıp gücünün yettiğine saldıran zihniyetin linç etmeye çalıştığı ancak sadece klavyede yaşayanların linç etmeye çalıştığı yazardır.

    numarası verilen entry silinmiş okuyamadım ama bahsi geçen durumun varlığı hakkında bilgi eksiği olduğu açıktır çünkü "resmi tarih" bizlere belirli kişilerin hiç yanlışı olmadığını öğretmiştir ki islam peygamberinin de insan olduğunu unutmamak gerekir.

    peygamberin bunu yapıp yapmadığını bilemem ama aynı zihniyetten gittiğini söyleyenlerin adet gören kızın evlenme çağına geldiğini söyleyerek (ki ekvator çevresinde bu 9 yaşına kadar düşer) o çocuklarla evlendiğini bilenler bu linci yapanlardır.

    şimdi küçük bir alıntı ekleyelim yazıya :

    mânevî imtizaçsızlığa sebep oluyordu. Nitekim evliliklerinin birinci yılı henüz bitmişken, Hz. Zeyd, Peygamber Efendimize gelerek, "Yâ Resûlallah! Ben, âilemden ayrılmak istiyorum" dedi.
    Peygamberimizin cevaben, "Zevceni tut boşama! Allah'tan kork" buyurdu.63
    Fakat Hz. Zeyd, ferasetiyle Hz. Zeynep'in yüksek bir ahlâkta yaratılmış olduğunu ve bir peygamber hanımı olacak fıtratta bulunduğunu hissetmişti. Kendisini de ona zevc olacak fıtratta mânen küfüv bulmadığı için boşadı.
    Peygamber Efendimiz, mânevî geçimsizlik sebebiyle Hz. Zeyd ve Hz. Zeynep arasındaki evliliğin son bulmasından son derece üzüldü. Çünkü, bu evliliği kendisi arzu etmişti. Durumun düzeltilmesi, mahzun Zeynep (r.a.) ile hâdiseden dolayı üzülen akrabalarının gönlünün alınması gerekiyordu.
    Hz. Zeynep'in iddeti (boşandıktan sonra beklemesi gereken müddet) dolmuştu.
    Resûl-i Ekrem Efendimiz birgün Hz. Âişe Validemizle oturmuş sohbet ediyordu. Bu esnada kendisine vahiy geldi. inen âyetlerde Cenâb-ı Hak şöyle buyuruyordu:
    "Zeyd o hanımla alâkasını kesince Biz onu sana nikâhladıktâ ki evlâtlıklarının boşadığı hanımlarla evlenmenin mü'minler için günah olmayacağı anlaşılsın. Allah'ın emri işte böylece yerine getirilmiştir.
    "Allah'ın kendisi için takdir ettiği şeyi yerine getirmesinde Peygamber için bir vebâl yoktur. Daha önce geçen peygamberler hakkında da Allah'ın kanunu böyledir. Allah'ın emri, tâyin edilmiş ve değişmez bir hükümdür."
    .
    .
    .
    Münafıkların Dedikoduları
    Peygamber Efendimiz (a.s.m.) Hz. Zeynep'le evlenince, her meselede fırsat kollayıp, Müslümanlar arasında fitne ve fesatı çıkarmaya can atan münafıklar, bu meselede de ileri geri konuşmaya başladılar. Cahiliyye Devri inancına göre, evlâtlığın boşadığı karısını almayı haram sayıp, bunu Resûl-i Ekrem Efendimiz (a.s.m.) aleyhinde dedikodu vesilesi yapıp, "Muhammed, evlâdın karısıyla evlenmeyi haram kıldı. Kendisi ise oğlu Zeyd'in boşadığı karısıyla evlendi" diyerek yaygaraya başladılar.65 Gelen vahiy bu hususa da açık bir şekilde şöyle cevap veriyordu.66
    "Muhammed hiçbirinizin babası değildir; o Allah'ın Resûlüdür ve peygamberlerin sonuncudur. Allah ise herşeyi hakkıyla bilir."67

    http://www.resulullah.org...php?s=yazi_oku&id=183

    bu yazıyı neden koydum umarım anlaşılmıştır. isteyen tamamını okur.

    evlatlığının kızı ile evlenebilmesi için peygambere vahiy geliyor yine başka bir iddia ise peygamberin evlatlığının kızı ile evlenmek istemesi ve zeydin eşinden boşanarak yukarıdaki sürecin gelişmesi

    ortada iki farklı iddia var fakat tek durum var.

    şimdi bu linç kültürünün ürettiği sözlük aktörleri yine saldıracaklardır saldırsınlardır peygamber insanla çin i gösterirken kuru kuruya birilerinin dizleri dibinde dinlemeyin de demiştir ama olayın bu tarafına dikkat edilmez.

    not: yazıda kaydet e bastıktan 10 sn sonra eksileyen zihniyet ilk ayeti hatırlayın tabii karşılığını anlayacak kadar beyniniz varsa.
    0 ...
  1. henüz yorum girilmemiş
© 2025 uludağ sözlük