splinter cell chaos theory

entry7 galeri
    6.
  1. konu bu sefer the displace in başı ve fisher ın eski bir casus arkadaşının ; kore, japonya ve amerika arasında teraneler çevirip, 4 ülkeyi savaşa sürüklemesiyle kendi kaos teorisini gerçekleştirmeye çalışmasına dayanıyor. fisher olarak başta olayın savaşın gerçekten hükümetler tarafından mı çıkarıldığını çözmeye çalışıyor, işin arkasında paralı asker şirketi the displace in olduğu ortaya çıkınca, araştırmayı fisher ın arkadaşı üstüne odaklıyoruz. douglas shetland ın oyun boyunca izini sürüp öldürdüktan sonra da kendisinin maşası japon generalini ortada dönen dolapları açıklayıp savaşı engellemek için ele geçirmeye çalışarak oyunu bitiriyoruz.

    ilk 2 oyundan farklılıklar;

    - hdr eklenmiş.
    - ragdoll un kullanıldığı ilk sc oyunu.
    - önceki sc lerde, alarm olayı geride bıraktığınız açıktaki düşman vücutlarının oyun tarafından algılanmasıyla oluyordu. burada ise bu ayık düşmanlara bırakılmış, eğer ilerlerken düşmanların tamamını etkisiz hale getiriyorsanız; arkada, bir vücudu açıkta bile bıraksanız devriye gezecek düşman kalmadığı için alarm çalmıyor.
    - bıçakla öldürme eklenmiş. düşmanın dibinde action key sorgulama için adamı almaya yararken mouse butonları bıçakla öldürme veya tekmeyle bayıltmaya yarıyor.
    - korkudan düşmanlar artık boşluğa ateş edebiliyor. bunun için alarm seviyesini yükseltmek ancak düşmana da tam olarak görünmemek gerekiyor. düşman dibinden koşarak denenebilir. boşluğa ateş eden tarafından yaralanılabiliyor.
    - borudan aşağı sarkıp boyun kırma gibi hareketler de var.
    - thermal vision kullanan ilk npc lerin görüldüğü sc oyunu.
    - kameraların bazıları night vision tipi. bu nedenle ışıkları söndürmek işe yaramıyor.
    - pistol a emp eklenmiş ki oyundaki en büyük silah. elektonik çoğu şeyi dikkat dağıtmak veya ortamı karanlığa gömmek için kullanılıyor.
    - görevler sonunda puan verilen ilk sc oyunu. puanlandırmada adam öldürmek, arkada bulunabilir vücut bırakmak ve yan görevleri yapamamak puan kaybettiriyor.
    0 ...