hele bakalım şu "cumhuriyet aydını"nın bilimsel(!) çalışmalarına, görüşlerine, acaba mahkemeye çıkması gerekli midir değil midir, ya da yaptığı bir bilimsel aktivite midir değil midir?
bir bilimsel tez asla olmayan, kendi düşüncelerini aktardığı "vatandaşlık tepkilerim" isimli kitabındaki şu bilimsel(!) verilere bakın hele:
"Madem ki dinimizde imam nikahı ile seks doğal görülüyormuş... O zaman gizli yerlerde değil, eski mabetlerde olduğu gibi, camilerde birer aşk odası konsun. isteyen gidip orada bir imam nikahı ile seks yapsın. Böylece hem camiye gelir olur, hem de imam para kazanır. Canı seks isteyen kadınlar ve erkekler orada imam nikahı ile kendilerine göre veya şeriata göre yasal seks yaparlar."
aman da aman ne kadar harika bir tarihçi ki bu ve ne kadar tarih biliminin en önemli şartı olan eskinin koşullarıyla şimdiki olayları yargılamaya ve uygulamaya kalkmayın söylemini hiçe sayarak günümüz müslümanlarına sümerlerden bakarak akıl vermeye çalışıyor. bu saçma sapan önerileri de bilimsel bir tez sayılabiliyor.
ayrıca gılgamış ve sümer tarihini yabancı kaynaklardan okumamış olsak inanacağız hanımefendiye. fahişeler örtünürdü buyurmuş kendileri, peki şunu sormak isterim "tapınak fahişesi" ile "sokak fahişesi" arasındaki farkı neden bu yazılarında belirtmiyor kendisi?
ne midir bu fark? sümerlerde sokak fahişeleri bildiğimiz fahişe klasmanında, pespaye ve rezillerdi ve bunların örtünmesi şiddetle yasaklanmıştı ve açık giyinmeleri gerekmekteydi.
tapınak fahişeleri ise sümer toplumunda "kutsal" sayılan kişilerdi, yani sümer inancı doğaya tapan inançlara yakınlığıyla bilindiği için toprak ana, kadının yüceltilmesi, seksin dini bir eylem haline çeşitli şartlarda gelmesi zaten paganist kültürün bir yansımasıdır. ancak bu yazar-tarihçi-düşünür ne derseniz bunu söyleme gereği duymadan tapınak fahişelerini ki kendileri o zamanın üstün rahibeleridir, bilindik fahişeler gibi sunarak bunların örtünmelerini göstererek örtünmeyi aklınca kötülemektedir ve bizim amele basınımız da bunu hemen kanıksamaktadır, neden çünkü hanımefendi bilimadamıdır ya, sunduğu şey kendi bilgisine bile ters olsa da doğru kabul eder, zira kendisi cumhuriyet çocuğudur bu hanımefendidir, güvenilebilir her konuda.
dolayısıyla önce sokak fahişesi nedir tapınak fahişesi nedir öğrenelim, o günkü şartları bilelim sonra bilimsel konuşalım, din konusundaki yorumlarımızı ise başka insanların dinine akıl verecek halde sunmayalım, zira sizin dininiz size, bizim dinimiz bize!