tuna kiremitçi imzası taşıması baştan önyargı oluşturan film. ergen modundan çıkamamış iki isimden biri -bir diğeri mehmet çoşkundeniz- olarak gelir bana. o sebeple gidip sinemada bu filmi izlemek aklımın ucundan dahi geçmezdi. testereye niyet ettik bahtımıza adını sen koy çıktı. hazır izlemişken yorum yapmadan geçmeyelim.
konu sıradan. zaten aksini bekleyemezdiniz çünkü imza tuna kiremitçi ne kadar yaratıcı olabilir ki? ama bu demek değil ki film berbat olmuş. hayır efendim olmamış. vasat diyebiliriz, izlenebilir bir vasat. izlenebilir kılan ise cemal toktaş ve ahmet mümtaz taylan olmuş. şahsımı filmdeki aşktan öte abi-kardeş diyaloğu etkiledi desem yeridir. aralara serpiştirilen komedi diyaloglar ise filmi bayık bir aşk filmi olmaktan çıkarmış. melis birkan ise daha pişmesi gereken, oyunculuğu yapay kalan biri bence ama ıssız adam'dan daha iyi bir performans sergilemiş.
son olarak; cemal toktaş'ın canlandırdığı karaktere bayıldım. sessiz, sakin, az konuşan, kendi halinde, mantığı aşkın önüne taşıyan bir karakteri canlandırmış çok da başarılı olmuş. her eve lazım böyle bir erkek.*