türbanlıların da insan olduğu gerçeği

entry80 galeri
    56.
  1. yazılanlardan ''homuna goyum'' çıkarımını yapmış güzide yazar, yine ezber argümanlarıyla ortalığı şenlendirmiş. biz dilinin altında ''homuna goyum'' çıkarımı yapanlarda herhangi bir şeriat tespiti yapmadık, bu soz konusu yazarın ''zihinsel dehası'' ve yazarın bilinçaltı olsa gerek.

    yok arkadaş, bilmediği kavramları kullanma konusunda ısrarlı bu şahıs. düşünün ki, yazılanlardan homuna goyum çıkarabilip, sonra ''hıhı şeriat'' diyip, ironi bile yapabiliyor. bize hayal alemlerimizden bile behsedebiliyor. söz konusu arkadaşa yeni bir önerim de, konuyu mahalle dedikodularından öteye taşıyabilmesi.

    yazılanların ilk ve son cümlelerini okumamın (ki bu sadece arkadasın bir girisi icin gecerli arkadasın tavsiyesinde olduğu gibi takip edenler cümle cümle verdiğim cevapları göreceklerdir) nedeni artık baymasındandır efendim.laf çarpıtmada usta olduklarını,ne kadar hayalperest olduklarını en basitinden yavaş yavaş dil altındakileri cıkarıyo bu ipne tespitiyle anlayabiliyoruz.aç bunu da.bir daha dönmeye imkanım pek yok gibi nasılsa.(sonuna da şöyleyiz böyleyiz bunlar şöyle işte biz haklıyız görüyo musun sözlük tadında bi şeyler yaz.aferin
    (fgfg)

    bu arkadaş her yazısından kendisini aşıyor, evet yukarda entry'ler duruyor buyrun bir göz gezdirsin okuyanlar, bir ara kurmacalardan, cevap verilemeyenlerden de bahsetmişti, nedir bunlar? bize kurmacalardan bahset dediğimizde, olay mahalinden hızla uzaklaşmasından da tanıyoruz bu arkadaşı.
    arkadaş bakın ne dedmiş, ''ipne tespit''. yaa, bu dincilerde kavram çok, hem de istedikleri yerlerden de kavram uydurabilirler. neymiş bu ''ipne tespit'' öğrensek. görüyor musunuz bu dincilerin tartışma kültürlerinin pacalarından nasıl aktığını.

    işçilerden hala bahsediyorum efendim hala bahsediyo musun gibi mantığı da biz karşı görüşte çok gördük.bu tartısma kültürü olmayanların basit bir aşağıya alma çabasıdır o kadar.eğer ben söz konusu 3 alıntı yapılan yere hakkıyla cevap verebilmişsem,teşbihi de anlatabilmişsem (Ki teşbihi bilmenin ölçüsü de onu giri içinde kullanmaktan geçiyormuş.ilginç) bahsederim efendim.
    (fgfg)

    yaa, ''tartışma kültüründen'' bile bahsetmiş(homuna goyum çıkarımı yapmak, ''göt ettim reis'' mantığıyla tartışmayı ele almak, ve ''ipne tespit'' gibi dahiyane kavramlar uydurmak da bu kültürün içinde mi acaba), ayrıca bu arkadaş yazılanları okuduğundan da bahsediyordu(!) ama nasıl okumuş. bu arkadaşın, bu yazsısından bir sonuç çıkaran varsa, belirtsin. nitekim mahalle dedikodusu yapmak siyaset yapmak olmadığı gibi, bunu daha fazla kendsinde de somutlaştırmamalı.

    konumunu bilmediği bir insan için 10 yıl sonra şunu bunu yapacak diyen birine laf zaten anlatılmaz,alkışlanır o insan.aferin
    (fgfg)

    ''eşsiz, erişilmez'' konumunun kıymet-i harbiyesini gercekten bilmiyoruz. dahası merak da etmiyoruz. biz bu arkadaşın ''dahiyane siyasal'' birikiminden söz etmek isterken o, hala anlayamadığı konuların ahkamını, kendinden menkul konumuyla kapatabileceğini düşünüyor. sonuç olarak, somut durumundan yola cıkarak, konumu ötesine gecmesini tavsiye ederiz bu şahsa, bilmediği, argüman üretemediği konuları öğrenmesini, sonra ortaya dökülmesini salık veririz, konumuna gelirsek, belki sonra düşünürüz...
    0 ...
  1. henüz yorum girilmemiş
© 2025 uludağ sözlük