incil

entry210 galeri video1
    208.
  1. "Հովհաննես 8:1-11 և Մարկոս 16:9-20 հատվածները, չնայած դրանց որոշ վաղ ձեռագրերում բացակայությանը, հստակ արտացոլում են այն միտումը, որով քրիստոնեական համայնքը պահպանել և ձևավորել է Աստծո Խոսքը: Դրանք հնարավորություն են տալիս հասկանալու, թե ինչպես են հավատացյալները շեշտադրել Աստծո ներման, հավատքի և առաքելական ծառայության գաղափարները՝ հավատարիմ մնալով Սուրբ Գրքի էությանը։"

    "Yuhanna 8:1-11 ve Markos 16:9-20, bazı eski elyazmalarında bulunmamalarına rağmen, Hıristiyan topluluğunun bağışlama, iman ve havarisel hizmet fikirlerini koruduğu ve Tanrı Sözü'nü şekillendirdiği eğilimi açıkça yansıtmaktadır. Kutsal Yazıların özüne sadıktır."

    kendi islama reddiye kitaplarından:

    "Kutsal Kitap'a göre ise Tanrı'nın sözü sonsuza dek kalıcıdır (I. Petrus 1:25). "Gök ve yer ortadan kalkmadan, her şey gerçekleşmeden, Kutsal Yasa'dan ufacık bir harf ya da bir nokta bile eksilmeyecektir"(Matta 5:18). Tanrı'nın sadakati ve değişmezliği bunu gerektiriyor."
    (Lütfi Ekinci · John Gilchrist - Evet, Kitabı Mukaddes Tanrı Sözü'dür!: Kitap Ehli'nden Sorulara Yanıtlar, syf. 17)

    "Halbuki Kuran, bir yandan "Allah, sözünden asla caymayacaktır" (Hacc/22:47) derken, diğer yandan "bir ayetin yerine başka bir ayetle değiştirdiğimizde..." (Nahl/16:101) ve "her hangi bir ayetin hükmünü yürürlükten kaldırırveya unutturursak, onun yerine daha hayırlısını veya benzerini getiririz" (Bakara/2:106) diyor. Acaba Allah'ın kendi mükemmel vahyinden "daha hayırlısı" ne olabilir? "Allah dilediğini siler, dilediğini bırakır"
    (a.g.e - syf. 16)

    nesh ayetlerini çarpıtan ve olmaz böyle diyenlerden hüküm ve ahkamsız hikayeler ile karşılaşıyoruz..
    0 ...
  1. henüz yorum girilmemiş
© 2025 uludağ sözlük