birincisi said nursi atatürk' le aynı cümlede bile yan yana getirilecek bir adam değildir. ben bütün bunları öyle kuru kuruna söylemiyorum. hepsini belirli tezlere göre söylüyorum. şöyleki, aynadaki adam adlı şahsiyet, bülent ecevit'in -atatürk 100 sene önce kaldı bizler 100 sene sonrasına bakalım sözünü destekliyor. ve mason olarak kabul ettiği süleyman demirel'i yerden yere vuruyor. ne diyor süleyman demirel -atatürk bize 100 sene daha lazım. süleyman demirel taraftarı değilim. ama bu sözünün arkasındayım. aynadaki adamın süleyman demirel'in sözlerini yorumlamasına bakın. demirel diyok i atatürk bize daha 100 yıl lazım. oda diyor ki demekki 100 yıl daha istediğiniz gibi darbe, atama, kapatma, yıkma, saldırma vb yapacaksınız. ya allah aşkına düşünen insan bunu söyler mi. atatürk bu ülkeye demokrasiyi ilk getiren adamdır. nasıl olurda atatürk deyince akla darbe, atama, yıkma, kapatma gibi demokrasi karşıtı düşünceler gelir. atatürk'ün siyasetle ilgili olarak söylediği çok önemli bir sözü vardır. derki ne olusa olsun askeriyeyi ve dini siyesete karıştırmayın. okuyun araştırın ne demek istediğimi o zaman anlarsınız. ikinci olarak askerlerin, daha doğrusu askeriye personelinin dinsiz olduğunu söylüyor. askerlerin,namaz kımadığını söylüyor. bakın kuran-i kerim'de de bile yazar allah'la kul arasına kimse giremez diye. kılar kılmaz sanane seni mi yargılıyacaksın onları. ama yok illa ki dini bütün bir askeri personel hemde genelkurmay başkanını arıyosan cevdet sunay'ı araştır bakalım. evet dini bütün görülüyor. hatta hacca gidip hacı bile oluyor. ama daha sonra da ülkesini abd'ye hediye ediyor. bizler askeriyenin içine din girince olanları cevdet sunay zamanında gördük. ve hiçte iyi olmadığını anladık. türban konusuna gelince zaten bu ülkede çok eski yıllardan beri olan bişeyi neden ülkemin gündeme gündemine getirmek sizin için bu kadar önemli. mesela rahmetli dedem zamanında adana chp il delegeliği yapmış. ama eşinin başı bağlı. sizlerinde babaannesinin anneannesinin başları bağlıydı. veya hala beğlıdır. ama türban konusu hala bu ülkenin gündemindedir. müslüman olan bir ülkede müslümanlaşmak ne demektir yahu...diğer bir sorun arkadaşın menemen olayının veya inönü savaşlarının yapılmadığını savunmasıdır. evet zaten menemen'de kubilayın başı kesilmemiştir. inönü zaferi'ndede onlarca ölen asker yoktur.şehit: 4 subay, 117 er, yaralı: 12 subay, 85 er,tutsak: 5 subay, 29 er. yoplam 252 kişi telef olmamıştır o savaşta. bu kadar kör olmayalım artık.birde şeriatı bu kadarda savunmayalım. ne diyor ali babacan. ülkemizde din özgürlüğü yoktur. ne dir imanın şartları. herkesinde bildiği gibi kelimeyi şehadet getirmek, namaz kılmak, oruç tutmak, zekat vermek ve hacca gitmek. arkadaşım sen bu ülkede kelimeyi şehadetini istediğin gibi ve tekrar tekrar söyleyebiliyo musun? söylüyosun. istediğin yerde istediğin camide 5 vakit namazını kılabiliyo musun?kılabiliyosun. unutmadan ülkemizdeki cami sayısı 75.941 dir. okul sayısı ise 67.000 dir. ramazan ayı başta olmak üzere istdiğin kadar oruç tutabiliyo musun?tutabiliyosun. eee zekatını verip haccada gidiyosun. peki hani din özgürlüğü yoktu. işte bunun ardında şeriat vardır. ve sorun sizin şeriatı isteyip istediğinizi söylememeniz ve bunu belli etmemenizdir. sizde bilirsiniz ki belli etseniz iktidara gelemessiniz...diğer bir meselemiz ise lozandır. lozan bizim bütün dünyada bir millet olarak, bir ulus olarak ve bir devlet olarak kabul edilip diğer devletlerle aynı statüye geldiğimiz yerdir. ülkemiz için en gurur verici olaylardan birini, arka planda neler konuşuldu gibi küçük söylemlerle yıpratmak bu ülkeyi yok etmek istemek demektir. mehmet akif ersoy'un şapka devrimi yapıldığı için ülkeyi terk ettiği söyleniyor. kısa bir özet yapmak gerekirse. mehmet akif ersoy askerliğini teşkilat-ı mahsusa görevlisi olarak arabistanda ve lübnan da yaptı. berlin'e gönderildi.almanları öven şiirler yazdı.
değilmi ki almansın
o halde fikr ile vicdana sahip insansın.
daha sonra islamcı sebil'ül reşad dergisinde makaleler yazdı. ki sebil'ül reşad dergisinin finansörü abbas halim paşadır. ve abbas halim paşa masondur. babasıda ülkeye masonluğu getiren ilk adamdır .aynı zamanda mehmet akif'in fikri ideoloğu olan cemalettin afgani'de masondur. şapka devrimine karşı çıktığı için mısır' gitiği söylenir durur hep yıllarca. bu yalandır. evet şapkayı sevmemiştir ama sarığı ve cüppeyide sevmemiştir. düşünsenize saltanat lağvediliyor. hilafet kaldırılıyor. halife ülkeden kovuluyor. cumhuriyet kuruluyor. mahmet akif bütün bunlara ses çıkarmıyor. ama şapka devrimi oluyor. kızıp ülkeyi terkediyor. bu kadarda basit olmanın alemi yok.hadi bunuda geçtin. eğer türkiye cumhuriyetine kızıp mısıra gitseydi orda din bilgisi öğretmeni olurdu. ama o türkoloji öğretmenliği yaptı...said nursi'nin neler yaptığını, hangi icraatlarda bulunduğunu, ülkenin başına neler getirdiğini zaten yazmama gerek yok. gerçekler gün gibi ortadadır. zaten iyi bir adam olsa ülkeyi atatürk değil said nursi kurardı...son olarak said nursi atatürk'e tabikide deccal demiştir. bunu diyen sadece said nursi değildir. fethullah gülenden milli görüşün fikir babalarından mehmet şevket eygi'ye kadar herkes bunu söylemiştir.ve hala söylemektedir. şu saatten sonra istediğiniz kadar eksi oy verin. hiçte umrumda değil. gerçekler öğrenilsin yeter...