kuran müslümanlığı sapıklıktır diyen zihniyet

entry6 galeri
    5.
  1. ruhbanlar (din adamları, dini bir makam mevki geçim aracı meslek haline getirip dinden geçinen, sanki allah dini eksik indirmiş gibi dinde olmayan hükümler koyup helal haram sınıflandırması yapıp insanları günahkar cennetlik cehennemlik inanıyor inanmıyor diye ayırt ederek insanların yaptıklarına sanki allah tanrı gibii hüküm verenler . evet, kur'an da allah'ın yasakladığı lanetlediği ruhban sınıfının türkçe karşılığı böyle din adamlarıdır) burada bakınız vermeye gerek yok.

    hangi inanç olursa olsun biraz incelerseniz dinler-elçiler- öğretiler (kitaplar) bu din adamlarına, ruhbanlara, onların din diye savunduklarına, dine karşı din olarak gelmiştir.
    örn: musa...
    mısır da ateistler veya allah'ı inkar edenlere karşı musa peygamber 10 emir gelmemiştir.
    mısır da kendinde yaratıcı inancını öyle bir içşelleştirmiş benimsemiş bir firavun-firavunlar vardı ki; firavun kendini yaratıcının eli gözü ortağı hüküm vericisi olarak görüyor ve halk da firavuna hizmet tanrıya hizmet olarak inanıyor, eğer tanrı istemeseydi firavun başımıza gelmezdi. firavunu bize tanrı yolladı diyordu.

    hz. isa...
    hz. isa'yı kudüs de çarmıha geren öldüren ateist dinsiz din düşmanları değildi. yahudi hahamlar isa peygamberi öldürdü.
    kudüs roma idaresindeydi ve roma idaresi altında olan halkın din inançlarında seküler laik bir politika gütmüştür.
    yerel halkın inanç ve kültürel açısından kendi aralarında yaptırım yargılama idare işlerine karışmazdı.
    tıpkı osmanlı gibi...
    osmanlı; sünnet olan bir hristiyan'ı veya 3'lü teslis açısından ya da kilisenin öğretisine karşı çıkanı aforoz etmesine karşı durmaz, kadılar aforoz itirazına toplumdan dışlanmaya karşı yapılan itiraz başvurulara bakmazdı, yetkili de değildi.
    örn: katolik veya ortodoks ya da hindu budist olsun monastisizm görüşü-felsefesi açısından kendine bir monastrion yaşam-yaşam alanı seçtiğinde (manastırların çıkış noktası. bu yaşam genellikle kansız şehitlik olarak tarif edilir ki bu yaşamın zorluğunu anlatmak içindir) burada olan hırsızlık yolsuzluk tecavüz vb suçlarda o inanç şeriatine göre yapılan yargılama hüküm kararın uygulanmasında osmanlı idaresinin bir dahili olmazdı. sadece karar hüküm yerine getirilemez ve yardım istenirse osmanlı idaresi verilen kararı uygulardı.

    bu örnek de basitçe anlatıldığı gibi isa peygamberi öldüren çarmıha geren kudüs valisi pontius piatus değil, isa peygamberi sapıklıkla suçlayan yahudi hahamlarıydı ve yargılanmasını istediler. yahudi hahamlarının ortaya sürdüğü gerekçeler isa peygamberin kral olmayı istemesiydi.
    eğer isa peygamberi yeni bir din elçi olarak şikayet edecek olsalardı roma idaresi vali onların inanç farklılığı der bu inanç çatışmasında rol almazdı, yargılamazdı.
    ama yahudi hahamlar isa peygamberi kral olmak ve roma idaresini yok etmek gibi yaklaşımla şikayet ettiler.
    sonuç olarak isa yargılandı idama mahkum oldu.
    buna rağmen roma valisi yine isa peygamberi idam etmedi bir mahkum af etme hakkı vardı ve halka sordu. yahudi halk da isa peygamberi değil bir hırsızı tercih ederek isa peygamberi idama-çarmıha yolladı.

    ya hz. muhammed...
    islam tepliğ edildiğinde hz. muhammed'e karşı çıkanlar atalarımız hz. ibrahim'in dinine karşı geliyor sapık dediler.
    uzun oluyor ama insanlık-inanç tarihinde bir tane bile ateistler dinsizlere karşı din peygamber gelmemiştir.
    bütün dinler dinlere karşı gelmiş ve tüm peygamberler ya din adamları din adamlarına inanarak onları allah dostu gibi görenler dini temsil ediyor diyenler tarafından öldürülmüş ya da eziyet görmüştür.
    3 ...