ege universitesi bilgisayar muhendisligi

entry3 galeri
    2.
  1. Nesneye dayalı programlama bölümüdür. işi gücü budur. Sevmiyorsanız gelmeyin. Buradaki birçok öğrenci nesneye dayalı programlamaya hayati önem vermektedir. "Şu sınıfın ismi A mı olsun B mi olsun?", "A mı B den türesin B mi Adan?" diye 2 hafta ilişki ve kalıtım tasarlar, 3 günde sınıfların içini doldurur birçok öğrenci. Tabi sonuç olarak harika nesneye dayalı tasarım desenleri uygulanmış, mükemmel ilişkilendirilmiş bir sürü class çıkar. Fakat sorun o ki classların içi boştur. Üretilen program gereksinimlerin hepsini ne yazık ki karşılayamaz.*
    Tavsiyem projelerde s.ktir edin kalıtımı ilişkiyi falan. Hızlıca ilişkileri, kalıtımları 1 günde belirleyin. Çalışan koda odaklanın ki proje elinizde patlamasın. Projeniz çalır hale gelince bu işlerden iyi anlayan bir arkadaşınızın koduna şöyle bir dikiz edin. Şimdi onun fikirleriyle kendi fikirlerinizi birleştirerek düzgün bir nesneye dayalı, böyle desenli dantelli boş sınıflarınızı oluşturun, daha sonra önceki çalışan kodun metotlarını uygun olan boş sınıflara copy paste edin. Birkaç new() eklemeniz ve birkaç ufak değişiklik yapmanız gerekebilir. Proje büyük olmadığı için yaparsınız bunları. O hocaların anlattığı "aman baştan nesneye dayamazsanız şöyle olur aman baştan nesneye dayamazsanız böyle olur" dediği büyük projeler için. Sizn 2 haftalık projeniz için değil. iteratif süreç de benim dediğimi diyor zaten inanmazsanız açın (bkz: Evolutionary development) (bkz: Extreme Programming) (bkz: Spiral Model)
    2 ...
  1. henüz yorum girilmemiş
© 2025 uludağ sözlük