bana boşalma ihtiyacı hissettirmiş film, öyle bir doldurdu ki sözlüğe boşalmaya karar verdim.
uyarı: bu yazı gençlerin ve çocukların fiziksel, zihinsel ve ahlaki gelişimini zedeleyecek, toplumun manevi değerlerine ve türk aile yapısına aykırılık teşkil edecek miktarda küfür içerebilir, o yüzden read at your own risk demiş atalarımız, yani rid et yor ovn risk.
behey amına koyduğumunun dış sesi, seni ne yarrak yemeye koydular oraya. olduk olmadık müdahalelerinle filmin talukatını siktin, ebesinin amına mokoko yaptın, filmi şıçılmış boka döndürdün. hani filmde mesaj verilir, seyirci ne isterse onu alırdı. ama sen, silsilesini siktiğim, 2 dakka rahat bırakmadın ki filmi yorumlayalım, karakterleri kafamızda yerli yerine oturtalım.
vudi sen ne ayaksın olum, merak etme, sana karşı bu kadar ağır konuşmayacam, zaten seni oldum olası sevmedim, bunu bilesin. başka da lafım yok sana ibiş, sadece bunu bilmeni istedim vudicim.
karakterler:
bir adet cristy, kararsız orospu
bir adet vicky, kararlı kararsız orospu
bir adet maria elena, orospu
bir adet havyar badem, orospu çocuğu.
malzemeleri karıştırıp kıvama gelinceye kadar çırpınca elde ettiğimiz şey: konulu porno ama porno yok. badem üçüne birden mokoko, sonra biraz barselona, biraz akdeniz havası ve akdeniz mutfağı, ne idüğü belirsiz sanat eserleri, ve kafası karışık cosmo kadınları. al sana aşk filmi amına koyayım, al sana şahhhaaaane bir modern çağlar aşk eleştirisi, kafası hep karışık kadınlarımızın yaşadığı o derin mi derin o tulunu tuluatını siktiğim çıkmazların bir analizi. aşkı soktuğunuz hale bak ulan, ben sizin anladığınız aşkın ruhunu sikeyim be.
son sözüm sana sıkarlet; fotoğraf makinesi öyle tutulmaz şekerim, hele filmde seni iddialı bir fotoğraf sanatçısı olarak tanıtıyorlarsa rolünü ona göre oynarsın.
sonuç: fotoğraf makinesini tutmasını bilmeyen siki tutmayı hiç bilmez; öyleyse sıkarletten saksocu, ferhat güzelden de türkücü olmaz.