"Anadolu'da türk yok bugün kendini türk sananlar ermeni rum kürt " diyen ne idüğü belirsizler türkçülük tanımı yapıyor mk. internetin mağaralara girmiş olması bizi bu hakların ortak yapımı çocuklarla muhatap olmak zorunda bırakıyor. benim bunlara bilezik geçirmişliğim çoktur ama havlamaları hiç bitmiyor
türkçü islami değerleri savuna bilir mi inanmıyorsa da saygı gösterebilir mi bunun cevabını 44'de yargılanan türkçü fikir adamları versin.
(bkz: orhan şaik gökyay) ırkçılık davasından tabutluklarda işkence görmüş vatan şairi. diğerleri gibi onunda sayısız eserleri var. kendine göre en önemli eseri ise kütüphanesi
(bkz: mustafa zeki sofuoğu) imam bir baban'ın evladı. çok önemli makamlarda görev almış sayılamayacak kadar da çeşitli dergilerde yazı yazmış biri.
ama kaleme aldığı tek kitabı var '' mukaddes topraklar'' (bkz: fethi tevetoğlu)'yla birlikte yerine getirdiği hac görevi sırasındaki anılarını anlatır.
fethi tevetoğlu namı diğer atsıza yoldaş mukaddes topraklar kitabının ortak yazarıdır. çeşitli kuruluşlarda başkanlık yapmış başkanlık yapmış olduğu kurumların arasında '' (bkz: müslüman mültecileri kalkındırma vakfı)olan türkçü.
bu sıfat yüzünden onu ne ümmetçi ilan eden nede türkçülükten çıkartan dava arkadaşı olmuş.
(bkz: mehmet sait bilgiç) ' (bkz: komünizme karşı din)'' kitabın yazarı ümmetçi'de sentezci'de de değildir . turancılık davasından yüküm giyip işkenceler gören türkçülerden biridir. bugün hayatta olsaydı islamla türklüğün yana gelmesine sert tepkiler gösteren daha ileriye gidip ahlaksızca milletinin dinine sövüp kendine türkçü diyen ayak takımı tarafından büyük ihtimal ümmet çapulcusu diye yaftalanacak türkçülükten turancılıktan aforoz edilecekti.
adı geçen kişiler yani gerçek türkçüler devrin satılmış hakimlerine karşı dik duran taviz vermeyen abide şahsiyetler türkçülükle müslümanlığı bir birinden ayırmayıp sıkı sıkı bir birine bağlarken. bugün islam düşmanlığından dolayı doğu türkistan'ın çektiği acıya '' onlarda arabın dini için direnmesin '' tepkisini veren sözde türkçüler.
türkçülüğü bu fikir adamlarından okuyup öğrendiğimiz için cemievini Hristiyan türklerin kilisesini Sünni türkün camisini aynı kültürün parçası görüp kutsal sayıyoruz. biz t ürk'ün türkle kavgaya hakkı olmadığına inandığımız için türk'ün mezhep kavgalarına ayrışmasına karşı çıkıyor inancının ritüellerini emirlerini özgü yaşamasının tarafı oluyoruz. bu tavır bizi muhafazakar veya bektaşi yapmaz türkçü yapar.