bilgisayara bi 10 yıl sonra gelmesinden dolayı anca oynayabildiğim oyun. oyun çok güzel ve kendi alanında efsane olabilecekken hikayedeki birbiriyle uyuşmayan ve açık bırakılan kısımlar yüzünden bu şansı kaçırıyor.
--spoiler--
karakterler karakter geçişleri gerçekten çok iyi tasarlanmış aynı şekilde hikaye de öyle ama işte o kopukluklar yok m onlar baltalıyor resmen. Öncelikle benim gözümde en ama en büyük sıkıntısı şudur ki ethan karakteri kendinden geçip durur ve kendinden geçtiğinde çocuğu ortadan kaybolur ve elinde origami ile yolun ortasında uyanır. oyun bunun ethana neden olduğuna dair hiçbir şekilde bilgi vermiyor. hadi diyelim ki ethanın rahatsızlığı var ve kendini kaybediyor da elindeki origami nereden çıktı? origami olmasa yine bi nebze kurtarıyor durumu. bu sadece oyuncuların ethandan şüphelenmesi için ortaya konulmuş ve oyun bitse bile açıklanamayan bi durum ve bence bu kaliteyi inanılmaz düşürmüş. resmen dalga geçilmiş gibi hisettim şerefsizim. bir diğer garibime giden nokta ise katilimiz scott'ın arkadaşıyla buluştuğu bölümde oldu. bize gösterilen (daha doğrusu gösterilmeyen) elemanı pencereden gelen birinin öldürdüğüydü. dolayısıyla ben katilin scott olamayacağına kanaat getirmiştim o sahneden sonra ama sen gelip ''eheheh yok la o öldürdü ama biz orayı sen çakozlama diye onu hiç göstermedik'' diye laga luga yapıyorsun. ya hiç böyle bir sahne koyma ya da mantıkla izah edilebilecek biçimde olsun. zaten katilin scott olabileceğini ya nathanın dövüş videosundaki elemanın kalıbından ya da sona doğru ortaya çıkan saatten tahmin edebiliyorsun he o da çok zorlayarak yani. son olarak da son origami de ben ethan'a zehiri içirdim ve adresi doğru bulamadım ancak ne hikmetse ethan oyun sonunda domuz gibi sağlıklı olarak madison ablamızı da kolunun altına alarak ev tutmuş. bunu nasıl başardı bu na da hiçbir şekilde ulaşamıyoruz. işte bu muazzam hikayedeki kopukluklar oyunu efsane yerine çok güzel seviyesinde tutmuş benim gözümde.
--spoiler--