yadsınamaz katkılardır.. bütün besteciler, güfteciler itiraf etsin artık.. bir nesli uyuttular.. kafiyeye uyan her yere 'yar' koyarak uyuttular.. şarkının bütünlüğü için eksik kalan her hecenin yerine 'yar' diye ağlattırarak şarkıcıyı uyuttular.. fantamıza gizlice uyku ilacı atarak uyuttular, evet saklamayın artık.. suç biraz da bizde aslında, ne kabul ediyoruz elin show business sektöründen herifinin elinden fantayı.. etik değerleri bir timsahınkiler kadar o adamların lan..
dolayısıyla bir timsahtan da söz yazarken sadece dinleyenler kendilerini mantıklı hissetsin diye kolaya kaçmayıp da cinas parçalayacağını düşünmek salakça olur.. bunun yerine söz yazarının üst çenesini açıp orkestrayla beraber bizi de yutmaması için dua etmeliyiz, böyle de pis heriflerdir bunlar..
hastayım sana, o havalı duruşuna
gitsek mi bu gece diskoya?..
ne kadar sırıtıyor di mi ikinci dizedeki sözler?.. bir şeyler eksik kalıyor.. e düzeltelim..
hastayım sana, o havalı duruşuna..
gitsek mi yar bu gece diskoya?..
vay be.. üç harfle ala söz yazarı oldum.. veya;
pırtlarsan pencereleri açmam,
çünkü aşkın kalbiminkileri açar,
eğer ki bırakıp gidersen,
dayıoğlum babanın dükkanını yıkar..
yok, olmadı.. kafiye yetersiz.. yar ne güne duruyor?..
pırtlarsan pencereleri açmam yar,
çünkü aşkın kalbiminkileri açar,
eğer ki beni terkedersen yar,
dayıoğlum babanın dükkanını yakar..
farkettiyseniz dayıoğlu ikini kıtada kundakçılığa terfi etti.. ama konu bu deli aşıklar değil.. bu sihirli üç harf.. başka sihirli üç harf gelince sonuna ne kadar büyük bir küfür olduğu aşikar, ironik bir kelime..
nedir eski türkçe anlamı yar'ın; sevdicek, aşık olunan kişi, temiz duygularla hayal edilen manita..
serdar ortaç terminolojisinde ise bardaki iş atan kızlardan farkı kalmıyor bu güzel kelimenin..
gittim bara, istedim viskimi,
yar bana baktı, kaldırdı si.. (neyse)
pis güfteciler, hayırsız serdar ortaç, puşt fanta.. olm hakkaten polisi falan mı arasam resmen hatırlamıyorum o fantadan sonrasını..