kendisini alacağınız vakit takım arkadaşlarınızın seçeceği hero'lara bakmanız veya "support" diye ricada bulunmanız gereken arkadaş. malum, eşit güçlerde kaçma mekanizması haricinde rakiplerine kolay ezilebilir.
en geç 15 dakikada battlefury'yi çıkamazsanız counter'da takımda hayatta kalan tek eleman gibi tüm gözlerin size yöneldiğini hissedersiniz zira safe lane'i almışsınızdır ve support gücü de varsa elemanlar sizin envantere bakacaktır.
ulan bi de lane'deki creep'leri trilane avantajıyla temizle, can yüzüğünü ve power treads'i çıkar çıkmaz lane ile jungle arasında mekik doku, dakika başında başlayıp jungle'ı bir uçtan öteki uca temizleyip yeni dakikada tekrar jungle'ı bu sefer öteki uca doğru süpürme, bf çıkıp kulelere hallenme, rakip hero'lara göre manta, butterfly, vladimir, skull basher veya başka bir eşya çıkmak için tekrar jungle temizleme... hayat mı la bu, sabahtan akşama solitaire takılan belediye memurunun iş hayatı daha renkli yeminle.
ayrıca rakip takımın carry'leri nal toplamışsa, 1.2 gibi kıçıkırık can kazanımına bakmadan rakipleri de farm'lar.
mana yakma ve sihir direnci yetenekleri kazanımları seviye başına pek artış göstermediği için ulti'ye kadar iki kere yeteneklere verebilirsiniz(1 blink-1 mana yakma-1 sihir direnci-2 kere yetenekleri arttırma).