istanbul'da bir caddeye çıksanız ya da izmir'in pınarbaşı semtine. 7-8 tane travesitinin önünde yüze yakın cip'in sıralandığına tanık olacaksınız. arabalar vızır vızır. alıp götürüyor, alıp götürüyor... şimdi burada asıl sorulması gereken soru şudur. burada suçlu olan kim? herkes elini vijdanına koysun ve bunun üzerine düşünsün. suçlu orada bekleyen 7-8 kişi mi? yoksa sıraya giren yüz tane lüks araba mı? burada suçlu kim?! burada ahlaksız kim? o arabaların içinde olanlar kim? belkide çoğu evli, karılarını bırakıp oradakilerin yanına gidiyorlar. peki orada dizilenler kim? o 7-8 kişi? gitsen baksan çoğu fakir fukara çocuğudur. niye orada beklesin ki? parası pulu varsa niye orada beklesin? nitekim yapılan araştırmalarda bu ortaya çıktı. bu yollarda bekleyenlerin çoğunun başka illerden, özellikle doğu illerinden buraya geldikleri hata çoğu gündüzleri inşaatta çalışıp geceleri kılık değiştirip yollara çıktıkları ortaya çıktı. şimdi bu konu derin bir yaradır. bizim gibi ''muhafazakar'' toplumlar bunları konuşmaktan kaçarlar. iki yüzlü olduğumuz için! hem oraya yüz tane araba diziliriz hemde konuşulduğu zaman bunu hemen örtbas ederiz. işte lut bu tür toplumları anlatıyor. lut kavminin kur'an'a alınmasının sebebi bu tür ''muhafazakar'' iki yüzlü toplumların yüzleşmesini sağlamak içindir. kendinizle yüzleşin! islamiyette insanların cinsel tercihlerini araştırmak tecessüs'dür. ayıpdır. hz.peygambere birisi geliyor. ''ben zina ettim ya rasulullah. beni temizle'' diyor. peygamber yüzünü öbür tarafa dönüyor. genç peygamberin döndüğü yere geçiyor. ''ya rasulullah bana bak, bana. gözlerimin içine bak. ben zina ettim beni temizle'' diyor. başka tarafa dönüyor peygamber oda o tarafa geçiyor. peygamber ''götürün şunu'' diyor. yani hazır itiraf etmişken, hemen böyle üzerine atlayıp ''getirin bakayım sopayı, toplanın bakayım herkes'' bu ışid'çilerin yaptığı gibi. neymiş kadın zina ediyormuş. neymiş bu erkek bilmem ne yaparken yakalanmış. millete seyrettire seyrettire kırbaç vuruyorlar. çok büyük bir halt ediyorsunuz! bravo! peygamberin böyle olaylarda yüzünü dönüyor kardeşim. genç ısrar edince artık ''götürün şunuda bir kaç tane sopa vurun'' diyor. yani bu işlerin meraklısı değil. bu işler ayıptır araştırılmaz. tecessüs'dür. insanların özel hayatıdır. açıktan zarar vermeyince insanların bu tür şeyleri araştırılmaz. bunu ortaya çıkarıp onlara ceza vermeye kalkılmaz. kendi hallerine bırakınız. kur'an böyle diyor. peki lut'ta niye böyle anlatılıyor: tecavüz olduğu için. lut kavmi diyor ki ''ya rabbi bana bir güç ver. ah keşke bunlara karşı koyabilecek sırtımı yaslayabilecek bir gücüm olsaydı.'' diyor. kapıyı arkadan bastırıyor. dışardan ''ver onları bize'' diye yanına gelen gençleri istiyorlar. onları bize teslim et diye. işte bu ileri gelen şımarmış tayfa lut'un evini basıyor. zorla ele geçirmeye almaya kalkıyor. yani zorbalık ve tecavüzdür burada kötülenen. diğerlerini insanların kendi hallerine bırakın. tecessüs etmeyin araştırmayın. kur'an'da emredilen kadınlarla erkeklerin evlenmesidir. göründüğü gibi erkeklerin erkeklerle ilişkisi tasvip edilmiyor. bunun tıbbi sorunlarıda sıralanabilir. yani kısacası burada kur'an insanları kendi haline bırakınız. özel hayatlarını araştırmayınız. ancak tecavüz, saldırganlık, zorbalık olmamalıdır. yani kimse kimseye herhangibir eğilimini zorla, baskıyla karşı tarafın rızası olmaksızın dayatmaya kalkmamalıdır. işte burada yasaklananda tecavüz, saldırganlık ve zorbalıktır. yani öyle bugün bahsedildiği gibi lgbti üyelerine bazı ''muhafazakar''ların linç girişiminin kur'an ile alakası yoktur. aksine bu insanlar ışid'in türkiyeli karbon kopyalarıdır. ve halan daha da utanmadan oraya buraya tükürükler saçarak lgbti onur yürüyüşüne lut kavmini örnek göstererek sözlü saldırmaya devam ederler.