fahriye evcen ve burak özçivit hayranlarını çekmek amacıyla çekilmiş, bildiğin reklam kokan hareketler adı altında incelenebilecek, şarkı sözünden alıntı bir film.
şimdi gelelim uyarıya. lan aklı olan gitmez arkadaş. aklını ve allahını seven gidip de izlemez.
sırada eleştiri var. yaaa arkadaş türk filmi çekiyoruz diye kandırmışlar sizi anladım, siz de çekelim hadi deyip başlamışsınız bir işe de, hiç sormadınız bu nepçim senaryo arkadaş diye! yaaa emeklerinize yazık yemin ediyorum. tamam burak özçivit'i büyük ekranda izlemek çok farklı bir heyecandı hani sahnede görünmesi halinde içimizi çektik falan ama cidden kötüydü be kardeşim.
fahriye yine şarkı söylemiş, totomun kenarı yaa. güzelliğinin dışında her şeyi boktandı filmde. memeleri de güzeldi ayrıca.
burak özçivit de harmandalı oynamış. o da totomun kenarı bir ay falan eğitim almış anlaşılan belki 3-5 gün.
bu kadar eleştirecektin neden gittin ablacığım derseniz; lan vallahi ben gitmek istemedim bu filmin reklam amaçlı çekildiğini ben fragmanında zaten anlamıştım ama es kaza saatlerimiz sadece bu filme uygun diye girdik 'nahlet'olsun arkadaş.
filmin ilk yarısında 'ikinci yarıda ele avuca gelir bir şey çıkmazsa hıııaaaa allah belanızıııı versiiin diyerek kapıdan koşturarak çıkacağım diye arkadaşlarıma uyarıda bulundum. çıktım da nitekim. ilk yarının 5 dakika öncesinde filmden çıkmayı düşünürken bu filme girmemizi ısrarla isteyen arkadaşa ayıp olmasın diye çıkmadım.
lan klişenin de gururu vardır klasik türk filmi ne bekliyorsun diyebilirsin de neresinden tutsam elimde kaldı lan film. mantık hatalarını ayıklarken başım döndü.
hangi erkek karısının surat ifadesi bozulunca anlamaz? hangi türk erkeği karısının cebindeki notu kendinin yazmadığını farkettiğinde ortalığı birbirine katmaz? lan sorarım sana hangi türk erkeği karısını sorgulamaz? kadın gitmek istiyor ulan bir ilgilen dingil bir sor karıya 'oğlum senin götün başın oynuyor niye lan gitmek için kendini yırtıyorsun' diye sor. yollarını kestin engelledin öptün ayaküstü aşk yaptın gittin kaptan nikahı kıydın tamam güzel de elalemin adamını ne diye evine davet ediyorsun eşine sormadan etmeden ulan kıl.
yaaa hepsini geçtim o intihar sahnesi neydi a.q!
film kopukluklar, boşluklar, soru işaretleriyle ve mantık hatalarıyla dolu bir filmdi. hani türk filmi tadı falan da yoktu amına koyayım hiç kendinizi kandırmayın.