( ) Nilgün Marmara ve Tezer Özlü. Bence ikisi de erkekti! Hodri meydan anlamında. Adımlarını geri almazlardı. ( ) Yabancı dili çok iyiydi Tezerin. Ellias Canettinin kitabını Körleşme diye çevirdiler. Tezer, Aslında Körleşme değil, Kamaşma demişti. Nilgün Marmaranın en belirgin özelliği; Mülkiyet Duygusunun olmamasıdır. Kızıltopraktaki evinde oturuyorlardı. Evlenecek. Ev kocasının. Salonun parkeleri bir milim inceltildi, yeniden cila yaptılar. Haftasonları onlarda kalıyordum. Bak ne güzel oldu dedim. Misafirler için artık salonu kullanmayın, benim kaldığım odayı kullanın. Dedim. O da insanlar kullanmayacaksa ne işe yarar! demişti. Nilgün Marmaranın nikâh şahidiydim. Kadıköydeki nikâhta hiç süslenmedi, gelinlik giymedi. Şöyle bir mavi sürmüştü gözüne, herhalde rimel. Ben bazen Tezer Özlü ile Nilgün Marmarayı birbirine karıştırırım. Sahi, Nilgün Marmara ile Tezer Özlü yaşadı mı patron?!