arkadas tatilde taninir

entry1 galeri
    1.
  1. insanın içindeki gizli kalmış kötü yanların dışavurumlarını ve günlük yaşantıdaki etkilerini göremeyenler için güzel bir öğüt niteliğinde olan ebeveyn söylemi. öte yandan arkadaşlarında seçici ve gözlem-değerlendirme kabiliyeti yeterince yerinde olan birisinin kulak asmaması ve kendi bildiğine güvenmesi gerekir bu ve benzeri "insanları tanımanın yolları" öğütlerine. düşündüğünü açık açık söyleyemeyecek kadar ezikse, saçma sapan ve alakasız düşüncelerine bağlılığı sonsuz olan kuruntulu biriyse ya da ne bileyim, pantolonunu paçasının içine sokacak kadar zevksizse o kişiyi tanımak için onunla tatile çıkmaya filan gerek yoktur.

    insan arkadaşlarını tanımamakta ısrar eder ki bu da onlara muhtaç olduğu dürtüsünün yani ezikliğinin bir yansımasıdır. yahu onun için göz göre göre abazan muhabbetlerine katılıyor ve kendini mahvediyor, zihniyetini zedeliyor, kişiliğini kaybediyorsun; bu kişinin peşinden koşmanın, hala onunla birlikte aktivitelere katılmanın ne alemi var?! güçlü insan bu gücünü gerektiği gibi kullanmalı gerek fiziksel gerekse fizikötesi anlamda, ha arkadaşlarını seçemeyecek kadar asosyal bir özürlüysen senin layığın seçemediğin o kişilerdir.

    arkadaş tatilde filan tanınmaz; daha ilk göz göze gelişte, ilk "merhaba" diyişte anlaşılır insanın ne mal olduğu. insan sarrafı olmayan kişiler için birkaç günlük bir birliktelik de yeterli olabilir tabii. bu, karşıdakinin sizi tanıması için de geçerlidir. ilk "merhaba"nızdan kendinizi, çapınızı, çevrenizi ve diğer ölçülerinizi ele veriverirsiniz. bu kaçınılmaz gerçeğin altında ezilenler de vardır, ilk "merhaba"ya olduğundan daha fazla önem verip kendini kasarak olmadık maymunluklara imza atarlar. genellikle çıkar amaçlı ilişkilerde görülür bu vaka, muhatap acınası olduğu kadar siktir edilesidir.

    başlangıçta klitoral bir masumiyetken sosyal yaşam ve beraberinde gelen medeniyetle birlikte oluşan sistemlerin ve üstyapının etkisinde özünü kaybederek rekreasyona uğramış bir dürtüdür. sözlük dikkat çekme kavramının ne kadar sapma gösterdiğini anlamak için güzel bir gözlem alanıdır. amacı hatun kaldırmak olan daimi ezik daimi abazanların güç gösterisi alanı bulduklarını sanmalarını gözler önüne sererek temelde dikkat çekme dürtüsünün bulunduğu kabın şeklini alabilirliğini ve gerektiğinde ne kadar iğrençleşebileceğini bize gösteren sözlüğün sanallığının ve baskıcı regülasyonlardan uzaklığının ezikliğe özgürlük tanıması bu durumun temel nedeni.
    0 ...