Serdar Akar'ın son filmi. Nejat işler başrolde. Nasıl bir başrolse artık hala çıkamamış sanırım, TV ekranlarında hala aynı halde görüyorum kendisini. Bence yönetmenin stop direktifini duymamış olabilir. Yoksa neden psikopat rolüne devam etsin ki?
Alo? Helsinki ? Psikopatlık, kavga, kaybedecek bişeyi olmamak, kaybedecek çok şeyi olmak üzerine senaryosu kopuk, sırf sondaki bi cümleyi en baştaki bir vakkaya ilmeklemek için çekilmiş bir film(gibi). Ama bu yazının asıl sebebi filmin kritiği değil, seyredeceklere bir uyarı: Filmin özellikle lise iki ve yukarısındaki gençlerde "+18miş, kesin gidelim olm önermesi çerçevesinde uyandırdığı "acayip erotizm, pozisyon vs. göreceğiz - yihahaha" duygusunun aslında olmadığı. Zira Serdar Akar daha evvelki gibi tecavüz sahnelerinde sadece bağyanların kolunu gösteriyor, ardından da Demir Bükey çıkıyor.
ama sırf müzikleri için bile izlenebilir, yani filmi izlenir kılan en büyük faktörlerden biri üç nokta bir in soundtrackleri, özellikle "dediler ki" * ve özge fışkın'ın "yarın" ve "yabancı" isimli parçaları..