izledikten sonra niye bu kadar ünlü olduğu anlaşılacak film. filmin şaşırtıcı sonundan sonra bi ton ayrıntı beyninizi yemeye başlar. belki de senaristlerin amacı bir değil iki üç kere izlenebilecek bir film yapmaktı. aslında ilginç olan bu olaylar hiç gelişmemiş de olabilir. sadece beş kişi gemi ve cinayetler var. gerisi soze'nin kurgusuda olabilir.
verbal'ın sorgudaki guatemaladaki kahve toplama veya geçmişteki müzik grubu ile ilgili anıları jetonu daha önce düşürmeliydi. zaten verbalde polisle alay edercesine -aklın nerede senin demiştir ki en keyifli durumlardan biri budur.
bir de kayseri kayser yapan macar mafyası meselesi var ki bence filmin en tutarsız yeri. filmde anlatıldığına göre macar mafyası ile olan mesele türkiye'deki yıllarından kalma bir mesele. ailesini rehin almaları, tecavüz, cinayetler falan. şimdi o zamanki kayserle rekabete girdiklerine göre o ülkede etkin olmaları gerekir değil mi? her türden asayiş olayına şahit olduk, duyduk okuduk. nice örgütler nice mafyalar. hiç türkiye'de macar mafyası diye bir şey duyanınız var mıdır allah aşkına? demek ki bu da diğerleri gibi kendine bir imaj yaratmak için kayserin uydurmalarından biri olabilir.